Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
anonymníí Profil * |
#1 · Zasláno: 22. 10. 2015, 12:34:55
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, jak je to s implementací platební brány. Zkušenosti mám prozatím s řešením od České spořitelny, kterou jsem implementoval již několikrát a bez problému. Nyní mám před sebou klienta, který má účet u FIO Banky, která vlastní platební bránu nemá. Jak se pak v těchto případech postupuje? Řešení vybrat jinou banku bych se rád vyhnul. FIO má vlastní API, ale co jsem tak procházel, slouží k přístupu do vlastního účtu, nikoliv jako platební brána. Je tedy nějaká cesta, jak platbu kartou online na e-shopu s FIO bankou nabídnout? Jinou platební bránu (třeba právě ČS) asi využít nemohu, nedovedu si moc představit, jak by to pak fungovalo :-) Nebo jsem něco přehlédl? Díky za reakci. |
||
Luky Profil |
#2 · Zasláno: 22. 10. 2015, 13:17:50
anonymníí:
Asi nejjednodušším řešením pro FIO (i ostatní banky) může být GoPay nebo PayU. FIO nemá a asi ani neplánuje mít svoji platební bránu. V případě GoPay se platí 2,2 % + 3 kč za každou transakci (různé metody). U malého eshopu bych asi využil jen FIO API (peníze posílané klasickým převodem) |
||
Časová prodleva: 9 let
|
0