Autor Zpráva
Hromníček
Profil *
Existuje nějaký PC program který by mně uměl hledat a označovat rozdílné části kódu mezi dvěma zvolenými php soubory?

Abyste mně pochopili dám příklad. Na severu mám např. soubor index.php a ten samý mám i na localhostu, ovšem pár řádek kódu v něm někdo už upravil a teď bych dodatečně potřeboval dohledávat a označovat ty pozměněné rozdílné řádky kódu oproti tomu souboru na serveru.... Tím označením myslím pouhé podbarvení, zvýraznění nic víc, jako když PSpad hledá nějakou frázi....

Rád používám PSpad editor, ale takovou funkci jsem v něm zatím neobjevil :(, nebo tam je? Dík všem předem za tipy.
anonymnii
Profil *
Začni verzovat - Git, nebo třeba SVN, dle preferenci.
Hromníček
Profil *
jsem začátečník a tvé odpovědi bohužel vůbec nerozumím, na "verzování" je pozdě, mám tady hordů souborů a ty potřebuji dodatečně zkontrolovat, tolik dodatek k mému problému, to fakt žádný prográmek můj požadavek neumí?

prosím mám jen Windows, linux programy u mne neobstojí :(. díky
juriad
Hromníček:
Co zkusit napřed hledat? Toto jsou první dva výsledky na hledání: windows diff
stackoverflow.com/questions/6877238/what-is-the-windows-equivalent-of-the-diff-command
winmerge.org

Ačkoli je teď už pozdě, začni si číst ve volném čase git-scm.com/book/cs a při první příležitosti jej začni používat. Nikdy pak už nebudeš mít problém s přehledem o změnách.
Hromníček
Profil *
Rada nejdřív hledej.... ach jo.... klucí ja přeci uvítám zkušenosti, proto tu jsem, ono si nejdříve na PC nainstalovat zbůhdarma deset různých programů, kterým moc nerozumím je na nic, zkušenost a názor lidí co to už dělali a co to umí, ty bych tu rád uvítal a proto ten dotaz tu pokládám. Není to lenost....

juriad díky, ale zeptám se tě na osobní zkušenost toho programu na který odkazuješ? Znáš? díky
juriad
Hromníček:
Nemám osobní zkušenost, já jsem ten, co používá Linux a Git. :-)