Autor Zpráva
mallox
Profil *
ahoj vsem..
chci se zeptat..mam web, ktery funguje, stahl jsem si ho na hdd ale na hdd
nefunguje, nevklada prispevky do databaze, konkretneji do jednoho sloupce..
tabulka je stejna jako na webu, ale vlozi se mi jen udaje do prvnich sloupcu,
posledni je vynechan..hodnota textarea se ani neprenese na scriptovaci
stranku..
nevite v cem je chyba?

apache2, myslq 4, php4, ubuntu 686
Tin
Profil
teoreticky může být nějaké URL absolutně nebo tvůj apache chce zápis pomocí [get] (víš co myslím, nevím jak to nějak popsat ani jak se to přesně píše ;-( ) místo $promena
nevim, php neumim
Mistr
Profil
Jsem v tomhle směru laik, ale nemůže to být něco ve špatných adresách stránek? Třeba, že je tam používána absolutní adresa atp.
Mistr
Profil
Tin
Pozdě - byl jsi rychlejší.
mallox
Profil *
no lidicky, problem je v tom, ze vubec nevim v cem..ponevadz jak rikam..
insert into (prvni, druhy, treti) values (prvni, druha, treti) tak se ulozi vse krom treti hodnoty,..vubec nechapu proc..jak to muze ignorovat jednu promennou..zkousel jsem i vymazat sloupecek a znovu ho vlozit, ale nepomaha to..nemuze to byt nejaky nastavenim php.config???
bitbit
Profil
Ono to ten treti sloupecek urcite neignoruje. Jen pri vykonavani prikazu asi bude chybet ta treti hodnota (je prazdna). Zkus si zkontrolovat obsah te treti hodnoty nez to ulozis do databaze.

echo "$promenna";

No a jestli to nic nevypise, tak je ta promenna prazdna a tim je chyba nekde v zjistovani hodnoty ty promenny. Muze se ta hodnota zjistovat nejakym jinym zpusobem nez ostatni.

Tin myslel, ze muze byt chyba v tom, ze na hostingu odkud si to stahl je zapnut v Apache GlobalRegistr a ty je zapnuty nemas. To znamena, ze unich by fungovalo volani promenny po odeslani formulare jen jako $promenna no a u tebe by se musela volat jako $_GET['promenna'], ale jestli je to formular tak spis $_POST['promenna'].

Kdybych vydel kod, tak bych poradil presneji a lepe.
peta
Profil *
mallox