Autor Zpráva
Sennin
Profil
Zdravím,
potrebujem pomôcť s Jquery nakoľko som v tom dosť amatér :)

mám tento jquery toogle
$('#toggle4').click(function() {
    $('.toggle4').slideToggle('slide');
    $(this).find('i').toggleClass('fa-eye fa-eye-slash')
    return true;
});
funguje a perfektne ukryje zobrazí div
Ak v zmenšenom rozlíšení ukryjem div a následne stránku zväčším div ktorý klasický pri väčšej šírke je zobrazený je zrazu ukrytý a ja musím refreshnuť stránku aby sa mi div znova zobrazil....

Preto žiadam/prosím skúsenejších v Jquery ako pri zväčšení nad 767px zobraziť div i keď bol v rozlíšení menšom ako 767px ukrytý?

Všetkým vopred ďakujem.
RastyAmateur
Profil
Já v js také moc neumím, ale ty píšeš, že se ti sám skryje, když změníš rozměry okna, ale to, co tu máš, je na kliknutí. Moc to nechápu... Nebo snad ne?


Jestli to dobře chápu, chceš nějaký div zobrazit při větším rozlišení jak 767px, a skrýt při menším než 767px. jQuery tu není potřeba! Dá se to udělat pomocí CSS

#tendivcochcesmenit{
  display: block;
  }
@media only screen and (max-width: 767px){
  #tendivcochcesmenit{
    display: none;
    }
  }
Sennin
Profil
Responsive v css ovladam .... :)
Ale mne sa to kvolu tomu js scriptu nezobrazi po roztiahnuti stranky ale az po refreshe.


Takto aby ste ma pochopili....
V css mam ze pri rozliseni mensom ako 767px skry tento div v js mám potom ukaz/ukry tento div ak ho v rozliseni 767 necham ukryty a nasledne zacnem stranku roztahovat tak ten div ostane ukryty az po refreshnuti sa zobrazi znova
Keeehi
Profil
Pokud se nepletu, tak jQuery mění hodnotu atributu style přímo tomu skrývanému elementu. To má větší prioritu, než tvůj obecný zápis v CSS souboru. Řešením je zvýšit prioritu pravidlům v CSS pro stav nad 767px, nebo nepoužívat jQuery slideToggle ale jen tomu elementu nastavovat nějakou třídu.
Sennin
Profil
Keeehi:
Samozrejme ja pako som sa ani o to nepokusal...
Stačilo pridat !important
Tomáš123
Profil
Sennin: