Autor Zpráva
Hotarek
Profil
Dobrý den.
Tento dotaz je vlastně i dotazem do kategorie SEO, ale jde mi tu teď o technické řešení, jak to udělat, co zaplatit a jak to provázat). Potom asi budu řešit klíčová slova, registrace ve vyhledávačích,... (omlouvám se, pokud to zkušeným přijde zmatené).

Zpracovávám kamarádovi na webhostingu novou prezentaci (nový web) pomocí Joomla (zatím tam má starou prezwntaci pouze html + java skript.)

Prosím o radu, jak postupovat a jaké kroky a v jakém sledu udělat.

Na www . mujweb . cz bude web v joomle, kde bude hlavní stránka se všemi informacemi o celé nabídce a celé aktivitě nabídky služeb.

Ale kamarád ještě chce mít další specializované stránky na konkrétní produkt z těch na který se nyní specializuje (lidi mají o něj nejvíce zájem).

Jak to udělat, aby když lidi zadají do vyhledávače např. čepice, kulich,... tak aby se jim zobrazovali mezi prvními odkazy i odkaz na jeho specializovanou stránku (tedy nejen na ten web, kde bude vše)?

Musíme mít k tomu zakoupenou ještě jednu doménu, která se bude jmenovat např. cepice.cz?

Musí k tomu být placen ještě další webhosting a nebo je to možné provozovat na jediném co již platím? Jak se taková konfigurace provádí z více domén na jediný webhosting.

Děkuji moc za pomoc a omlouváme se za případné zdržování s takovými to věcmi. Kamarád na tom není nejlépe (zdravotní problémy v rodině a s tím související nedostatek financí, aby to mohl nechat zadat nějaké komerční firmě).

S pozdravem
Libor
Martin2
Profil *
Hotarek:
Význam domény pro SEO je minimální. Rozdělit produkty na různé domény může mít smysl spíš kvůli oddělené propagaci, jinak bych to asi nedělal.

Jak to udělat, aby když lidi zadají do vyhledávače např. čepice, kulich,... tak aby se jim zobrazovali mezi prvními odkazy i odkaz na jeho specializovanou stránku (tedy nejen na ten web, kde bude vše)?
Placenou inzercí. Pokud v prodeji čepic a kulichů nebudete mít větší konkurencí, tak toho lze dosáhnout i rozumně řešenou strukturou webu.

Musí k tomu být placen ještě další webhosting a nebo je to možné provozovat na jediném co již platím?
Záleží na hostingu, některé povolují více domén, jiné zase ne.
Hotarek
Profil
Martin2:
Dobrý den,
děkuji moc za pomoc a odpověď. A to je potřeba platit všude? Seznam, Google,.... A máte s tím zkušenost, jak se to dělá, kam se obrátit.

Co myslíte tou rozumnou strukturou webu, když je to joomla?
Děkuji velice moc za ochotu.
Libor
anonymníí
Profil *
Hotarek:
A to je potřeba platit všude? Seznam, Google
Placená inzerce u málo konkurenčních oborů není třeba. U těch konkurečních spíše ano, protože inzeruje právě i ta konkurence. A inzeruj tam, kde se ti to vyplatí, kde bude hledat tvoje cílová skupina, kde budeš mít lepší cenu, konverzní poměr... Typů reklamy a inzerce je také více, pro každý projekt a obor se hodí jiná (nebo samozřejmě kombinace více způsobů). Laicky a obecně žádná rada neexistuje.

Co myslíte tou rozumnou strukturou webu, když je to joomla?
Na CMS moc nezáleží, jde o to, co vidí uživatel, co je na front-endu. Obecná rada opět neexistuje, ať to Martin myslel jakkoliv, dá se s ním souhlasit, ale obecně to rozvést více nepůjde.
Roman Plencner
Profil
Hotarek:

"Jak to udělat, aby když lidi zadají do vyhledávače např. čepice, kulich,... tak aby se jim zobrazovali mezi prvními odkazy i odkaz na jeho specializovanou stránku (tedy nejen na ten web"

= okrem iného správnou štruktúrou webu, resp. správnou štruktúrou obsahu webu. Najskôr si premyslite zoznam služieb alebo produktov ktoré budete na webe predávať. Potom si spravte analýzu kľúčových slov. Super článok ako robiť analýzu kľúčových slov nájdete tu: vyhledavace.info/clanky/246/klasifikacni-analyza-klicovych-slov

Na základe výsledkov analýzy kľúčových slov (a Vašich marketingových zámerov) si premyslite štruktúru obsahu webu. Ak ide o e-shop, ide najmä o štruktúru kategórií a podkategórií = aby si v tom návštevník ľahko našiel produkty podľa svojich požiadaviek, aby Ste zároveň získali vhodné cieľové stránky na jednotlivé kľúčové slová atď. Návrh štruktúry webu na základe analýzy kľúčových slov nájdete aj v tomto perfektnom článku: www.martinmatejka.cz/jak-vam-slape-seo.html

Rozumne premyslená štruktúra webu (obsahu webu) Vám poslúži ako osnova a sprievodca pri písaní obsahu na web = už budete vedieť koľko akých podstránok potrebujete, a aký obsah (o čom) pôjde na ktorú podstránku. Prečítajte si k tomu článok vyhledavace.info/clanky/245/kolik-klicovych-slov-se-vejde-na-jednu-stranku

Ďalšie informácie aby Ste získali dobrý základný prehľad o SEO nájdete v tomto pdf súbore, odporúčam stiahnuť: static.googleusercontent.com/media/www.google.cz/sk/cz/intl/cs/webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide-cs.pdf

Nech sa darí :)

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: