Autor Zpráva
mistig
Dobrý den / večer

Úvodem řeknu že jsem v PHP amatér, který si v tom tak trochu hraje a občas ho napadne blbost o které ani neví jestli je možná :D A proto se ptám tady.

K věci. Mám vytvořený jednoduchý CRUD systém pro správu objednávek. Faktury řeším tak, že si je generuju v HTML/CSS a jen na určité místo doplním údaje z databáze pomocí PHP proměnných a tím mám fakturu tak jak jí mít chci připravenou k tisku. Používám prohlížeč Google Chrome, kde stačí kliknout na tuto fakturu v HTML/CSS pravým tlačítkem a dát Tisk. Prohlížeč Chrome má tu vlastnost , že než něco pošle na tiskárnu, tak to zkonvertuje do PDF. Takže musím dát Uložit jako... (PDF) a pak to otevřít a dát Tisk.

Funguje to tak jak chci. Faktura v PDF vypadá stejně jako v HTML/CSS, je automaticky předvyplněná údaji, které tam chci mít a je zároveň uložena na místě kde si vyberu. Takhle bych to chtěl, ale začíná to být otravné pořád volit kam to chci uložit, změnit název ukládaného souboru, uložit, pak to otevřít a až potom tisknout.

Dotaz: Nedalo by se to nějak zautomatizovat, případně jak? Třeba že by se po stisku jednoho tlačítka faktura uložila na určité místo, pod určitým názvem a zároveň se vytiskla?
Vždy jde jen o jednu stránku.

Díky moc za případné odpovědi ;)
Davex
mistig:
Asi by na to šlo použít přepínač --kiosk-printing při spuštění Chrome, ale nevím, jak přesně to funguje. K uložení HTML do PDF souboru jsem párkrát použil program wkhtmltopdf.
Keeehi
mistig:
Prohlížeč Chrome má tu vlastnost , že než něco pošle na tiskárnu, tak to zkonvertuje do PDF. Takže musím dát Uložit jako... (PDF)
Ukládat to není potřeba. Chrome umí samozřejmě přímo tisknout.
mistig
Davex, Keeehi:
Děkuji Vám oběma za reakce.