Autor Zpráva
34111
Profil
Ahoj všem,
potřeboval bych nasměrovat - chci, aby klient po přihlášení do CRM měl k dispozici podrobné statistiky, např.:

Návštěvnost svého profilu denní, týdenní, měsíční, roční, průměrnou za období, toto vše děleno na jednotlivé sekce profilu, počet unikátních uživatelů, průměrná délka návštěvy uživatele atd. To vše nejlépe v přehledu do čísel a grafu.

Toto vše umí samozřejmě Google Analytics - ty používám na celý portál. Ale nikde jsem nenašel, zda se dá použít API a zapracovat do CRM pro konkrétní uživatele?? Nebo nějaké jiné řešení. Nebo to musím všechno naprogramovat? Díky.
34111
Profil
Nikdo nic?
TomášK.
Profil *
Ale nikde jsem nenašel, zda se dá použít API

A určitě jsi hledal? Po zadání "Google analytics API" vidím odkaz na "Analytics Reporting API V4", kde se píše With the Google Analytics Reporting API, you can (...) Build custom dashboards to display Google Analytics data..

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0