Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Miloš Novotný Profil |
Ahoj všem!
Chtěli bychom na e-shop nasadit AMP (Accelerated Mobile Pages Project) viz: www.ampproject.org Potřeboval bych poradit: 1. Hodí se AMP na eshop? Pokud ano, na které stránky řešení nasadit? - Detail produktu, nákupní košík, hlavní strana...všechny? Můj první nápad byl udělat AMP stránku detailu produktu, která ve výsledcích vyhledávání bude vysoko díky Google AMP Cache, bude rychlá atd.. (+ další faktory) z dané stránky přes tlačítko koupit bude zákazník přesměrován do responzivní verzi webu e-shopu do nákupního procesu. 2. AMP z pohledu optimalizace pro vyhledávače? Samotný Google danou technologii tlačí, ale jedná se ve výsledku o duplicitní stránku k danému webu. Po pravdě jsem to ještě nikde neviděl nasazené na eshopu.. pouze na statických mini projektech v zahraničí. Když to rozeberu, chci mít rychlou mobilní verzi e-shopu. (Podle Google musí být css styly do 50k), to znamená, že AMP verze bude dost ořezaná o všechny js, css atd. dokonce se bojím, aby vůbec zákazník poznal na jakém eshopu je..:) Některé věci nejsou zatím vůbec vyřešení: amp carousel atd. Také je možné, že mám staré informace, protože Google zveřejnil informace, jak s HTML, js, AMP Cache nakládat a jak je optimalizovat. Máte někdo zkušenosti s nasazením AMP na eshopu? Díky. |
||
Keeehi Profil |
#2 · Zasláno: 28. 12. 2016, 12:18:20
Líbí se mi, jak to shrnul Str4wberry ve svém článku.
"Člověk, který ví, co dělá, dokáže vytvořit rychlejší web v obyčejném HTML. Pro ostatní je ale AMP vodítko, jak udělat stránku „dostatečně rychlou“." |
||
Miloš Novotný Profil |
#3 · Zasláno: 28. 12. 2016, 13:07:56
Keeehi:
Díky, už jsem si našel sehnal podklady a systém toho jak implementaci provézt na eshopu, aby to mělo přínos pro zákazníka a obchod. |
||
Časová prodleva: 8 let
|
0