Autor Zpráva
Libor Nečáska
Profil *
Jsem laik :-) a marně si lámu hlavu jak doladit jednoduchou responzivní hlavičku malého webu ....

V hlavičce chci mít dva DIVy, jejich šířku bych ideálně ponechal "automatickou", obsah se může měnit a nerad bych dával pevné rozměry jejich šířky .... Zelený DIV při velkém rozlišení vždy zcela vlevo a růžový vždy zcela vpravo. Oba DIVy chci mít zároveň vždy vertikálně zacentrované v tom nadřazenému DIVu, ten by měl mít automatickou výšku, přizpůsobující se obsahu těch dvou DIVů (zelený, krémový).

Po změnšení by to mělo dělat toto, viz obrázek:
img24.cz/images/99599678007335007143.gif

Při nejmenším změnšení potřebuji DIVy automaticky zastředit v hlavičce a zobrazovat je již pod sebe pokud by se vedle sebe nevešly (v rámci použitého displeje)

Tady jsem si začal dělat návrh : Test hlavičky
, už ani obyčejné floatování DIVu neumím pořešit správně.... :-(

Má to nějaké jednoduché řešení přes CSS? Poradí prosím někdo? Už jsem zoufalý .... Díky.
kelvin
Profil
Zkoušel jsi to přes flex?
css-tricks.com/snippets/css/a-guide-to-flexbox
Tomášeek
Profil
kelvin:
A pokud flex nepoužije jen v responsivní verzi, bude mít hlavičku rozbitou v IE na desktopu.

Libor Nečáska:
přidej nadpisu float: left a jejich rodiči overflow: hidden a zelenou barvu na pozadí (kterou nyní má nadpis).
Libor Nečáska
Profil *
Tomášeek: Dík, tvoje rada pomohla a na to centrování po zmenšení jsem zatím použil zápis:

@media(max-width: 480px){  
  .h {text-align: center}
  .l, .p {float: none}
  }

kelvin: flexboxy mne nezlákaly.... jelikož všude prostě "nechodí"
pcmanik
Profil
Tomášeek:
Prečo byt ju mal mať rozbitú? Edge predsa flex podporuje.
Tomášeek
Profil
pcmanik:
Tak ne všichni uživatelé IE jsou ti, co mají Edge, že? Psal jsem záměrně o IE, nikoliv o Edgi. V různých oborech je zastoupení IE nezanedbatelně malé.
pcmanik
Profil
Tomášeek: