Autor Zpráva
klaxon
Profil
Robím si vlastný web kúpil som si template.

Obrázky neboli v cene šablóny, nikde neni zmienka o tom aké obrázky použili v tej demo page.

Tak som si zaplatil mesačné predplatné do fotobanky. Sažím sa vybrať obrázky ktoré budú tématicky zapadať. Teda do kontaktu chcem dať niekoho s telefónom v ruke, alebo stôl s telefónom alewbo telefónnu búdku (aj keď tie sú už asi out). Ale ani jeden z tých obrázkov nemá potrebné proporcie. A máloktorý sa dá orezať tak aby sedel do výrezu. Niektoré zase prekrýva nadpis. A tie čo tam sedia tak just obsahujú ludí inej farby pleti. Čo síce mne nevadí ale slováci sú rasisti a nemôžem si odplašiť zákazníkov.

Už som zabil 3 hodiny výberom vhodného obrázka do kontaktu a stále nie som spokojný.

1. ako takéto problémy riešite vy
2. existuje nejaká služba ktorá by mi nafotila obrázky presne podľa mojich požiadaviek?
3. existuje nejaká služba do ktorej by som zadal čo chcem mať na obrázku a jeho rozmery a automaticky by mi našla vhodný obrázok a následne by sa dal ten obrázok kúpiť?
Taurus
Profil
Do kontaktu nedávám žádné výplňové fotobankové úsměvy a ruce s telefony. Takto se to možná dělalo dřív, ale je to k ničemu. Buď tam dávám jen ikony nebo vhodný obrázek na míru do záhlaví vyfocený profesionálním fotografem, který fotil pro danou zakázku.
Mlocik97m
Profil *
Taurus:
presne tak, a na ikony odporúčam material icons
klaxon
Profil
Taurus:
99% šablón na envato markete obsahuje resources z fotobánk. A moja šablóna tiež počíta s tým že tam bude obrázok, v každej sekcii v záhlaví má byť iný a ten pri scrollovaní robí 3D parallax efekt. Takže obrázky tam potrebujem chcem či nechcem, ikonky sú tam tiež awesome font icons.

prečeo si myslíš že je to k ničemu. skús dať nejaký relevantný argument.

Pre mňa sú dôležité 3 veci:

1. cena
2. časová náročnosť
3. estetický výsledok
Taurus
Profil
Řeknu to takto: nad vše co popisuješ stavím smysl. Snažím se na web dávat jen to, co ho má. Fotka člověka s telefonem mi přijde zbytečně moc návodná, tu úlohu zvládnou samotné informace. Pro fotky člověk do kontaktu nejde. A pokud tam jsou, můžou vkusně dokreslit a navázat atmosféru. U pekařství to může být chleba vytahovaný z pece nebo starý telefon na kostičkovaném ubrusu zaprášený od mouky (když půjde o nějaké tradiční pekařství). Pokud je u webu kontakt posledním místem v důležitosti / nějakým posledním článkem, může zachycovat finální část produktu. Pokud je na prvním, tak zase počátek.

Jasně, že šablony budou používat fotobanky, protože jsou samy o sobě obecnější. Když ale vidím takový web u klienta, počítám, že mu o jedinečnost prezentace vůbec nejde a stává se „jedním z mnoha“. Anebo dává na první místo cenu. Obojí je pochopitelné, ale je třeba si to uvědomovat.

Paralela je i v textech. Můžu mít weby a všude bude v kontaktu věta "Máte zájem o náš produkt? Napište nám". Anebo přizpůsobím text archetypu a zaměření projektu a budu psát: "Chcete rohlíčky obzvlášť vypečené? Máme na ně šém." :-)

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0