Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
slavin Profil |
#1 · Zasláno: 30. 8. 2019, 14:33:49
Dobrý den,
mám web s videi. Rád bych měřil, kolik lidí si pustí video. Vystačím si s tím, že se dostanou na stránku videa. Jak lze toto nastavit? Používám Wordpress, každý stránka s videem má unikátní adresu ve tvaru www.mojedoména.cz/nazev-videa. Podstránka s videem je generována s jedné předlohy, takže je možné něco přidat do předlohy a projeví se to všude. Předpokládám, že je potřeba využit Tag manager, ten mám již na stránce implementovaný. Předem děkuji za rady |
||
Taps Profil |
#2 · Zasláno: 30. 8. 2019, 20:49:44
slavin:
kliknutí na odkazy můžeš měřit pomocí událostí. Ale pokud se jedná o klasické stránky tak to GA zaznamenává automaticky. |
||
slavin Profil |
#3 · Zasláno: 30. 8. 2019, 21:04:35
Taps:
Jde o to, že každé video má unikátní URL ve tvaru www.mojedomena.cz/nazev-videa. Chci měřit konverzní poměr mé stránky, tedy kolik lidí si pustilo nějaké video (respektive se dostali na stránku s videem). Videí mám stovky, neměřím tedy jednu konkrétních URL, ale stovky (za chvíli tisíce ). Jediné, co je společné, je to, že každá ta podstránka je generována z jedné předlohy (video.php). Uživatel tedy přijde na nějakou adresu, například www.mojedomema.cz/o-cervene-karkulce, WP vezme část za lomítkem, koukne do databáze, jaké video to, doplní to do video.php a pošle stránku. Videa přidávám postupně, takže nejde si ani vyjet nějaký seznam. S tag managerem jsem nikdy nedělal a nenašel jsem, jak to lze udělat. Je možné přidat nějakou značku/kód do video.php a potom to měřit pomoci tag manageru/GA? Problém je, že každé video je na unikátní URL, nemají nic společného (kromě samotné stránky). |
||
Taps Profil |
#4 · Zasláno: 31. 8. 2019, 12:00:46
slavin:
s tag managerem bohužel zkušenosti nemám...ale myslím si že to co požadueš by šlo udělat i na úrovni google analytics.GA máš na webu implementovaný? |
||
slavin Profil |
#5 · Zasláno: 31. 8. 2019, 20:09:16
Taps:
Jasně, GA na webu mám. |
||
Časová prodleva: 4 dny
|
|||
swisst Profil |
#6 · Zasláno: 4. 9. 2019, 22:51:49
slavin:
„Jasně, GA na webu mám.“ V takovém případě v GA: Behavior=>Site Content => All Pages Tam se zobrazí návštěvy jednotlivých stránek (URL), stačí to pak probrat. Jde to i stáhnout do Excelu a tam zpracovat. Případně použít Behavior=>Site Content => Content Drilldown Tam je to rozdělené podle podstránek - záleží jakou máte strukturu stránek, někdy to může být šikovnější |
||
Časová prodleva: 5 let
|
0