Autor Zpráva
ikarus2517
Profil
Dobry den, prosím je možné aby se načítaly na webové stránce data z excelu? Potřeboval by jsem doplnit text nějakou konkrétní hodnotou z konkrétní buňky excelu. Nejsem žádný odborník, a mam to pouze pro svoji potřebu (udržet pořádek ve sbírce), proto prosím co nejjednodušší řešeni pokud je to možné. Dekuji za Vaš čas. Viktor


Ještě to trochu upřesním o co přesně mi jde. Mam velkou sbírku minci a mam udělanou inventarizaci v excelu. Jeden řádek jedna mince. Sloupce jsou evidenční číslo, rok, nominál, hodnota, odkaz na fotku atd. Je to ale velice nepřehledné. Můj plán je udělat webovou stránku kde by se po zadaní evidenčního čísla vyplnili data z příslušných buněk. Je spousta aplikaci které to umí řešit ale musel bych přepsat ten excel, a to se mi bytostně nechce (je to několik tisíc řádku)
Radak L.
Profil *
Excel si uložte jako csv soubor a pak jej parsujte
zjednodušený přiklad
$row = 1;
//otevření souboru
if (($handle = fopen("test.csv", "r")) !== FALSE) {
//načtení řádku  - dělič je ";"
    while (($data = fgetcsv($handle, 1000, ";")) !== FALSE) {
    //vypis jednotlivých řádků 
      echo $data[0]." ".$data[1];
    }
    fclose($handle);
}
ikarus2517
Profil
Radak L.:
Dekuji za rychlou reakci. Jsem s toho trochu jelen (jak jsem psal dříve nejsem odborník) Zkusím o tom něco načíst a nějak se s tím snad poperu. Druha moznost je ze by to pro mě udělal někdo kdo tomu rozumí. Pokud by to pro mě někdo napsal, asi by byl výsledek daleko lepší. Samozřejmě to zaplatím.
anonym_
Profil *
ikarus2517:
Tak jedna věc je data z Excelu načíst. To je to jednodušší.

Pak ale hovoris o nejakem formuláři, čili prace s php, možna databází. Predstavujes si to cele trochu (o dost) jednodušší, nez to v reálu je.
ikarus2517
Profil
anonym:
Já si to uvědomuju ze to asi nebude jenom tak. I když se tím vším prokoušu tak se obavám že vytvořím paskvil. Proto ta nabídka na melouch pro někoho kdo ví která bije.
anonym_
Profil *
ikarus2517: