Autor Zpráva
Wool
Profil *
Dobrý den,

jsem úplný nováček a potřeboval bych jestli nemáte někdo nějaký script, který zakáže přístup adresám ze seznamu IP adres (uloženého buď externě nebo uvnitř), byl bych vám moc vděčný

předem děkuji
Wool
Profil *
tak nic :D děkuju, už sem si to nějak vyřešil, kdyby to někdo hledal, tak jsem to provedl takhle

<?
$ip=$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
if ($ip == "") {
echo "<strong>sem už nepiš.</strong>";
}
else
{
echo "<strong>OK.</strong>";
}
?>
tpikalek
Profil *
Mě se to zdá celkem zbytečný, protože většina "normálních" uživatelů internetu má automaticky přidělovanou IP adresu, takže se stačí odpojit a už tam zase může...
Wool
Profil *
no samozřejmě, nicméně já ho v banu odkážu na 404 tudíž si bude myslet, že stránka užř neexistuje (doufejme) a přestane obtěžovat
vrták
Profil *
Zajímavé. Bohužel jsem úplný začátečník a vůbec jsem to nepochopil. Kde je pak ten seznam IP adres? Dík.
koudi
Profil
Wool
A ještě bych si uložil cookies a pak zjistíš, jestli to neni ten samej akorát s jinou IP - a můžeš si ji rovnou přidat k tomu seznamu. Sice se to dá jednoduše obejít, ale co, zase to trochu profiltruješ od těch méňe zkušených :).

Jinak ban podle IP je podle mě vcelku kontraproduktivní - nikdy pořádně nezamezíš přístup tomu, komu chceš a je tu zároveň pravděpodobnost (sice malá), že tam nepustíš někoho 'slušnýho', kterej akorát zrovna chytil zabanovaou ipinu.
Wool
Profil *
vrták

ta ipka je hned v druhým řádku $ip= "TADY"

koudi

dobrý nápad
jozob
Profil
Teraz ma napadá taká vec. Riešenie pomocou sessions. Keby sa platnosť sessions nastavila na dlhšiu (požadovanú) dobu a banovalo by sa pomocou session ID. Čo vy na to? Šlo by to?
koudi
Profil
jozob
zajímavý nápad, ale session ti skončí při uzavření prohlížeče, takže by to moc nefungovalo.
jozob
Profil
koudi