Autor Zpráva
Igor
Profil *
Taky jsem se pokusil vytvořit menu pomocí tohoto článku

http://www.maciweb.net/blog/web/priklady/pristupne-menu-vertikalni.htm

Jsem prakticky začátečník a proto se omlouvám za možná hloupou otázku. Zkopíroval jsem si zdrojový soubor na disk, stáhnul soubor hover.htc do stejného adresáře, ale menu se mi nevysouvá.
Na co jsem zapomněl?
Fred
Profil
.htc mi vždy fungovalo pouze online
Yuhů
Profil
> .htc mi vždy fungovalo pouze online

vážně? To je divné. Mně naopak pokud nefungovalo, tak on-line (pokud server posílal špatný mime-typ).

Takže malý dotaz -- v jakém prohlížeči se to nevysouvá a v jakém ano?
Fred
Profil
Vážně jsem si myslel, že nefunguje offline, asi si budu muset prostudovat jak mám to IE vlastně nastavený, online mě to funguje normálně. xp pro sp1
Kráťa
Profil
Mě přesně toto menu také off line nefunguje (totéž, co Fred).
Szucs
Profil *
Ahojte, mam napad, chodte na http://www.zonerpress.cz/download/eric-meyer-pokracujeme-v-css-kapitol a6.zip, tam je manual ako to robit v cestine a na strankach autora knihy je kompletny zdrojak funkcny.

Vlado
Igor
Profil *
Zkoušel jsem to v MSIE 6.0 a tam se mi nevysouvá
ax123
Profil
Zkoušel jsem to v MSIE 6.0 a tam se mi vysouvá
Igor
Profil *
Zkoušel jsem to v MSIE 6.0 a tam se mi vysouvá
Co jsi přesně udělal? Stačí si stáhnout zdroják na disk a do stejného adresáře uložit hover.htc?
Igor
Profil *
Konečně jsem se dokopal vyzkoušet to on-line. Funguje! Je-li mezi Vámi někdo, komu to funguje i off-line, můžete, prosím, prozradit, jestli používáte třeba nějaké speciální nastavení atributů daných souborů nebo nějakou podobnou fintičku? Jedná se mi konkrétně o WIN XP PRO SP2.
Szucs
Profil *
Ak chcete, mozem Vam to poslat komplet mailom, funguje mi to aj offline na WINDOWS XP SP2

Vlado
Igor
Profil *