Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
MilanJ Profil |
#1 · Zasláno: 16. 8. 2006, 20:50:36
Pracuji na webu, jehož součástí bude systém reklamních bannerů. Zajímalo by mě jak zajistit, aby se každý klick započítal do mé statistiky, když se budou používat statické obrázky stejně jako flash bannery.
Slyšel jsem něco o ClickThru, ale praktickou zkušenost nemám, stejně jako nevím, na jakém principu to pracuje. Vysvětlí mi to někdo? Děkuji. |
||
Nox_lbc Profil |
#2 · Zasláno: 16. 8. 2006, 21:24:28
odkaz ve stylu example.com?reklama=2&reload=http://www.example2.com
zpracuješ si to a pak přesměruješ ... |
||
MilanJ Profil |
#3 · Zasláno: 16. 8. 2006, 21:58:36
Nox_lbc
Rozumím, díky. |
||
MilanJ Profil |
#4 · Zasláno: 16. 8. 2006, 22:09:55
Nox_lbc
Nicméně...reklamní bannery budou vytvářet různé subjekty, firmy i jednotlivci a každý reklamní banner musí být jednoznačně určen nějakým ID a já musím dát nějak vědět zadavateli/tvůrci reklamy, jaké ID má jeho banner mít. Jak se řeší přidělování ID? Když zadavateli reklamy řeknu, že jeho flashový banner má mít určité ID, než banner vytvoří, a nebo vůbec nevytvoří, může vznikat problém s ID, které se nevyužijí... Jak se tohle řeší? |
||
Nox_lbc Profil |
#5 · Zasláno: 17. 8. 2006, 11:12:22
MilanJ
Flashový banner nemusí mít přeci žádné ID .. jen odkaz ... nebo tě nechápu ;-) |
||
MilanJ Profil |
#6 · Zasláno: 17. 8. 2006, 11:14:35
Nox_lbc
Asi tak...jeden zadavatel reklamy může mít víc bannerů a já potřebuji rozlišit, na který zrovna klikl. A podle čeho jiného než podle nějakého identifikátoru? |
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0