Autor Zpráva
KUKY
Profil *
Dobrý den.
Potřeboval bych pomoct. Mám udělané toto ale potřeboval bych aby to vypadalo takto. Když si to prohlédnete zjistíte že potřebuju aby ta bílá pod textama se roztáhla podle toho jak je dlouhé menu a naopak...když budou delší texty tak aby se roztáhl background menu. A druhá věc aby patička byla pod tím vším jak je na tom jak to potřebuji.

PROSIM POMOZTE !!!
Předem všem děkuji za rady.
venca163
patrně je to drobnost, ale nikomu se nechce vytvářet ti fungující layout
inspiruj se třeba na intervalu.cz
KUKY
Profil *
zkoušel jsem to mnohokrát a 100x jinak ale mě to prostě nejde...ta bílá se roztahuje furt jen podle toho kolik je tam textu...to samé i menu...když jsem tam dal tu patičku tak nebyla dole ale záhadným způsobem se objevila úplně nad vším nahoře....já už vážně nevím....proto jsem chtěl radu od odborníků, kterým se nechce vytvářet layout....já si už sám neporadím tak vás prosím o radu....snad se ještě najde někdo kdo by byl tak hodnej a poradil mi (nechci od vás hotovej web ale jen radu což není moc...)
Děkuji
Anonymní
Profil *
div pro hlavičku
hlavička
/div - konec hlavičky

div obalový pro menu a text, background bílá (když se předpokládá text kratší než menu)
div pro menu , float left
menu
/div - konec menu
div pro text, float right
text
/div - konec textu
div pro patičku, clear both
patička
/div - konec patičky
/div - konec obalový pro menu a text
KUKY
Profil *
děkuji....skusím to dát dokupy
KUKY
Profil *
no tak už to mám udělaný a je to OK....jen mám ten poblém že když napíšu více textů než kolik je v menu tak se background menu neroztahuje až dolů k patičce což je problém protože v textech bude tabulka celé sezóny, což je docela dost dlouhý.....prosím poraďte jak ten background pod menu udělat aby se roztáhnul až dolů k patičce....zdroj: příspěvek od Anonymní
Děkuji
Anonymní
Profil *
zkuste do divu obalového (pro menu a text) dát
background-color: #ffffff;