Autor Zpráva
magelan
Profil *
Dobrý den
oč jde: Existovala možnost vytvořit nové okno javascriptem s parametrem fullscreen, které bylo skutečně přes celou obrazovku a nemělo viditelné žádné aktivní prvky, tedy nešlo ani zavřít. Tohle už v IE6 XP SP2 nějak nejde: píše se o najakém bezpečnostním opatření (jehož smysl pochopitelně chápu). Potřebuju to pro zcela specifickou úlohu a bude to běhat na jednom jedinném kompu, nebude to běžně přístupné (takže fakt, že se to bere jako "prasárna" zde odpadá, naopak je tam takové chování velmi užitečné a potřebné) na kterém ale bude právě kombinace IE6 XP SP2.

Otázka zní: Lze nějak domutit IE v téhle kombinaci, aby se choval jako dříve a zobrazoval fullsreen jako skutečný fullscreen. Co já vím nějakým nastavením vlastností, editací v registrech - podotýkám, že nejsem odborník na tyhle věci, pokud plácám, tak buďte shovívaví. Budu mít přístup k tomu kompu a můžu/budu moci/ nastavit kde co, ale asi nemůžu rozhodnout o tom, aby tam byly třeba W2K, kde to funguje, jak potřebuju.

Pro ilustaci se v podstatě jedná o vytvoření jakéhosi simplex informačního systému, který bude simulován webovými stránkami a potřebuju, aby byl odolný proti vtipálkům - aby například nemohli to okno zavřít - proto ten fullscreen. Klávesnici mít nebudou.

Díky za tipy. Pokud to fakt nejde, nedá se nic dělat.
Peca
Profil
Možná by šlo nějak zakázat zavření okna pomocí onunload.
Co tak místo použití IE vytvořit jednoduchou aplikaci v nějakém programovacím jazyce, která takové okno prohlížeče vytvoří?
Bubák
Profil
Nejjednodušší je stisk F11. Předpokládám, že odpovědný pracovník informačního kiosku, má klávesnici k dispozici.

Mi se nové okno javascriptem s parametrem fullscreen podařilo otevřít při spouštění z disku.
Nastavení: Nástroje > Možnosti Internetu > záložka Upřesnit > Zabezpečení > Povolit spouštění aktivního obsahu z Tohoto počítače

Při spoštění z netu jsem musel odklepnout pár "ptákovin" a okno mělo titulkový pruh.
Anonymní
Profil *