Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
INSiGHT Profil |
#1 · Zasláno: 30. 11. 2006, 12:04:58
Chtěl bych se zeptat, jak postupujete, když vám odmítne zákazník převzít zakázku (grafický návrh) s důvodu, že to není podle jeho představ?
|
||
Vít Dlouhý Profil |
#2 · Zasláno: 30. 11. 2006, 12:35:58
Byly provedeny úpravy dle jeho požadavků? Pokud ano a odmítá to převzít, tak účtuj skicovné.
|
||
INSiGHT Profil |
#3 · Zasláno: 30. 11. 2006, 12:54:35
Právě, že se teprve chystám na "druhé kolo" úprav (víc jich nebude už podle mých podmínek ve smlouvě za danou cenu), ale mám už teď pocit, že to zkrátka nebude to pravé ořechové pro zákazníka ani potom:-(
Takže se spíš připravuji, jak zareagovat poté, co dojde na odmítnutí. |
||
quinux Profil |
#4 · Zasláno: 30. 11. 2006, 13:04:49 · Upravil/a: quinux
INSiGHT
Pokud máš uzavřenou smlouvu se zákazníkem tak jsi v ní měl mít napsáno kolik si účtuješ pokud zákazník nakonec nebude chtít převzít práci. Pokud to tam napsáno není, tak záleží na formulaci smlouvy, ale tohle je lepší řešit s někým kdo se vyzná v obchodním právu :o) |
||
Vít Dlouhý Profil |
#5 · Zasláno: 30. 11. 2006, 13:09:59 · Upravil/a: Vít Dlouhý
Neházej flintu do žita předčasně :-) Vyžádej si vždycky co nejkonkrétnější připomínky (připomínka typu "tohle bych chtěl jinak a jinou barvou" je na nic), případně návrh jak by si danou věc představovali a snaž se to udělat jak nejlépe to v rámci možností jde. Jen jedno kolo úprav (dolaďování) je z mých zkušeností málo, pokud to máš ale smluvně podchycené, tak není co řešit, dohodněte se na ceně skicovného (při odstoupení), anebo navýšení rozpočtu za přesahy, s tím že uděláš jiný návrh úplně od nuly.
|
||
INSiGHT Profil |
#6 · Zasláno: 30. 11. 2006, 13:16:17
Samozřejmě jsem ochoten jít na více než jednu úpravu (ta je ve smlouvě kvůli věčným rejpalům), když vidím, že zákazník má aspoň nějakou představu a tu je mi taky schopen písemně, či ústně předat.
Asi si budu muset lépe propracovat smlouvu, protože zatím jsem s tím problém neměl. |
||
Vít Dlouhý Profil |
#7 · Zasláno: 30. 11. 2006, 13:21:59
...pak je ale problém v komunikaci, ne ve smlouvě.
Je na tobě, aby sis vyžádal detailní informace, které ke své práci potřebuješ. |
||
brano Profil * |
#8 · Zasláno: 30. 11. 2006, 13:24:35
Ak mozem poradit, tak najlepsie je ked odmietnutiu nedojde. Ja to vacsinou riesim tak ze dam na vyber z 3-5 navrhov (vsak stale su nejake rozrobene co uz niekto iny nechcel), potom zakaznik neriesi pre seba otazku ze ci chce alebo nechce ale ale to ze ktory z nich je naj a tato dilema ho zamestna az do vtedy kym si nevyberie :-)
|
||
Vít Dlouhý Profil |
#9 · Zasláno: 30. 11. 2006, 13:27:59 · Upravil/a: Vít Dlouhý
brano: Ve chvíli kdy člověk nabízí 3-5 návrhů jednoho webu, musí se smířit s tím, že každý z nich bude svým způsobem o něco ochuzen - to je důvod proč připravuji vždy pouze jeden návrh...
|
||
INSiGHT Profil |
#10 · Zasláno: 30. 11. 2006, 13:32:46
Vít Dlouhý: Informace jsou samozřejmě třeba, ale z velké části nepostihují takovou subjektivní záležitost, kterou grafika bezesporu je.
brano: Bohužel je třeba dělat konkrétní návrh, protože se implementuje na již stávající kostru webu. |
||
Vít Dlouhý Profil |
#11 · Zasláno: 30. 11. 2006, 13:37:16
INSiGHT: A z čeho tedy pramení tvůj pocit "že to zkrátka nebude to pravé ořechové pro zákazníka ani potom"?
|
||
INSiGHT Profil |
#12 · Zasláno: 30. 11. 2006, 13:41:48
Vít Dlouhý: Nezprostředkovatelné, bez nahrávání telefonického hovoru:-D Jak už to tak bývá, tak jsem touto nemilou zkušeností poučen pro příště a buď si vyžádám přesnější informace, nebo lépe ošetřím smlouvu (skicovné).
|
||
Vít Dlouhý Profil |
#13 · Zasláno: 30. 11. 2006, 13:46:12
INSiGHT: Tak hodně štěstí :-)
|
||
INSiGHT Profil |
#14 · Zasláno: 30. 11. 2006, 13:51:30
Vít Dlouhý: Díky, člověk se stále učí;-)
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0