Autor Zpráva
digidesign
Profil *
pocul som, ze existuje nejaky program pre linux, ktory mi dokaze spojazdnit windowsacke programy .exe
je to pravda?
Joker
Profil
Ne úplně takhle doslova, ale je to například WINE
digidesign
Profil *
joker a nevies mi este poradit s tymto?

mi to vypisuje v ubuntu:
E: The package flashplugin-nonfree needs to be reinstalled, but I can't find an archive for it.
E: Internal error opening cache (1). Please report.

jak to mam opravit?
Joker
Profil
nevies mi este poradit s tymto?
Bohužel, já jsem v Linuxu začátečník, bude to chtít nějakého Linuxáře.
digidesign
Profil *
problem vyrieseny, dakujem.
digidesign
Profil *
len som preinstaloval tie pluginy, jednoducha zalezitost.
Bubák
Profil
Pomocí wine jsem spustil třeba IrfanView, ExifRead, Total Commander, OpenOffice (doporučuji nainstalovau nativní linuxovou verzi, přestože windowsácká jde spustit)...
Naopak třeba MS Office, PSPad... jsem nespustil.

Wine přibližně každý měsíc vychází v o setinku novější verzi, takže se vyplatí aspoň sledovat changelog, abys měl přehled, jestli se ti podaří spustit něco dalšího.
Wine bys měl najít v repozitáři své linoxové distribuce, jde o velmi populární program.
digidesign
Profil *
wine som nasiel v applications - add/remove programs, dal som ho nech sa mi instaluje, napisalo ze ok, ale neviem sa ku nemu dopracovat teraz, aj ked dam search for files a dam wine, tak mi ho nenajde.
treba ho nainstalovat nejako specialne?
digidesign
Profil *
alebo ako ho mam teraz spustit, nikde ho medzi programami nemozem najst, hoci mi linux povedal, ze je nainstalovany
WanTo
Profil
digidesign
V konzoli příkazem wine jménoExeSouboru.exe.
digidesign
Profil *
uz som to asi vyriesil, daco uz instaluje .exe
digidesign
Profil *
ako mozem na silu vypnut nejaky proces v linuxe? napr v konzole alebo nejakou klavesovou skratkou nejako?
WanTo
Profil
ako mozem na silu vypnut nejaky proces v linuxe? napr v konzole alebo nejakou klavesovou skratkou nejako?