Autor Zpráva
inhibitor
Profil *
Dobrý den,
prosím o radu zkušenějších než jsem já. zkouším na stránkách měnění css pomocí styleswitch.js, dokonce jsem to přinutit, aby to pracovalo.
Problém je, že pokud přepnu styl na jiný, tak po přejití na jiný odkaz stránek se css vrátí na to původní, a tím pádem i na původní pozadí. Prostě lze nějak přinutit, aby si to nějak zapamatovalo už zvolený styl a to tak zůstalo? Nebo je zapotřebí použít php?
Jen dodám, že jsem začátečník.

problém v praxi:
uživatel si změní pozadí na index.html na modré. poté navštíví sekci odkazy.html a vrátí se mu tam původní pozadí, ne to jeho zvolené.

tento zdroják mám na všech stránkách
<link href="styles/style2.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

<link href="pozadi/styl1.css" rel="alternate stylesheet" type="text/css" media="all" title="Styl1" />
<link href="pozadi/styl2.css" rel="alternate stylesheet" type="text/css" media="all" title="Styl2"/>
<link href="pozadi/styl3.css" rel="alternate stylesheet" type="text/css" media="all" title="Styl3"/>
<link href="pozadi/styl4.css" rel="alternate stylesheet" type="text/css" media="all" title="Styl4"/>
<link href="pozadi/styl5.css" rel="alternate stylesheet" type="text/css" media="all" title="Styl5"/>
<link href="../stylp.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="print" title="StylTisk"/>
<style type="text/css">


problém asi je, že mě to na dalších stránkách vždy načte zase to style2.css a tím pádem zruší uživatelem zvolený "skin".

doufám že jste mě pochopili, děkuji za případné rady.
bukaj
Profil
Nejjednoduší bude ukládat si aktuální styl do cookies a z nich ho také brát. Na JPW můžeš najít, jak získávání, tak ukládání pomocí Javasciptu.

Samozřejmě by to šlo i pomocí PHP, ale když to už máš dělané s JS, asi to nemá cenu měnit. (BTW s PHP by to bylo asi také nejlepší přeš cookies.)

U JS, jiý z jeho podstaty, ale existuje možnost, že ho uživatel bude mít vypnutý...
Tomáš Hanus
Profil
inhibitor
Sam si si odpovedel.