Autor Zpráva
Mipooo
Profil
Ahoj, som web designerom začiatočníkom a neviem si poradiť s jednou vecou. Vytvoril som si flash galériu a chcel by som, aby sa po kliknutí na link táto galéria otvorila nie v stávajúcom okne ani nie v novom okne prehliadača, ale len ako okienko bez akejkolvek informacie o browseri (horne menu, dolne menu, atd.), ktoré bude obsahovať len galériu, rámček aký ja zvolím a tlačítko zavrieť...

Neviem ako to lepšie popísať, ak sa mrknete na www.hafani.cz a čokolvek pridáte do košíka, tak sa takéto okno (v tomto prípade informačné) otvorí...

Používam Dreamweaver MX 2004.

Díky za každú pomoc!
Mipooo
Profil
su blbej o par radku dole je podobnej prispevek! Sorry
Plaváček
Profil
Mipooo

To není Flash, ale Javascript a obávám se, že jako začátečník nemáš šanci něco takového vytvořit. V tom ti ani Dremweaver nepomůže.
habendorf
Profil
To není žádné nové okno, ale (pravděpodobně) abs. pozicovanej div.
Mipooo
Profil
Plaváček
To není Flash, ale Javascript a obávám se, že jako začátečník nemáš šanci něco takového vytvořit. V tom ti ani Dremweaver nepomůže.

Galéria, ktorú potrebujem takýmto sposobom otvárať je flashova... Myslíš, že to na tých hafanoch.cz je javaskript? To som myslel len pre vizuálny príklad. Máš ale pravdu, moc sa v tom nevyznám, snažím sa to ale naučiť... Pokiaľ by som chcel pekné stránky bez toho aby som sa to naučil, tak to si radšej zaplatim firmu, co mi ich za par tisíciek vyrobí parádne.

Proč to potrebujem - mám html stránky, ktoré vytváram dosti časovo nákladným spůsobom - t.j. keď chcem pridať fotky, tak z nich vo freeware programe urobim galériu, ktorú potom musím strčiť cez frame do stránky s hlavičkou, viď www.buboland.unas.cz... Toto by mi značne ulahčilo prácu, pretože by som iba vytvoril galériu a jednoducho pridal odkaz na základnú stránku galérky a už by som nič viac nemusel upravovať...
Takže, teraz ma napadla otazka, je toto vyskakovacie okno možno spraviť aj pre aktuálne galérie, čo mám na svojom webe (above)?