Autor Zpráva
vockoun
Profil *
Zdravím všechny.
Potřeboval bych pomoct s vycentrováním stránky na střed. Jsem ještě začátečník. Mám stránku složenou z několia divů a nevím jak na to. Vím, že se to tu řešilo vícekrát, ale mě to prostě nejde. Zkoušeljsem snad všechno, ale háže mi to tohle www.zkousky-webu.wz.cz .
V CSS mám tohle:

body {text-align: center;}

#all {width: 930px; text-align: left; margin: 0 auto;}

#hlavicka {position: relative; width: 930px; height: 180px; left: 0px; top: 0px;}

#menu {background-color: #333333; position: relative; width: 150px; height: 1000px; left: 0px; top: 5px; border-color: #ff6600; -moz-border-radius: 10px;}

#zpravy {background-color: #333333; position: relative; width: 620px; height: 22px; left: 155px; top: 5px; -moz-border-radius: 10px;}

#obsah {background-color: #666666; position: relative; width: 620px; height: 973px; left: 155px; top: 10px; -moz-border-radius: 10px;}

#ruzne {background-color: #333333; position: relative; width: 150px; height: 1000px; left: 780px; top: 5px; -moz-border-radius: 10px;}

#lista {background-color: #333333; position: relative; width: 930px; height: 20px; left: 0px; top: 5px; text-align: right; color: #ff6600; font-family: Verdana; font-size: small;}

PS: Jsem zoufalý.
cs2
Profil
zkus si dat do hlavicky

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

a body {text-align: center;} // tohle ti stranku nevycentruje !!!
Railbot
Profil
body {text-align: center;} // tohle ti stranku nevycentruje !!!
Ve starších IE a v IE v quirku ano.
vockoun
Profil *
A co mi to teda vycentruje??
tiso
Profil
http://tiso.wz.cz/articles/vycentrovanie-obsahu-stranky.php
Chamurappi
Profil
Reaguji na cs2:
Když už nějakou deklaraci, tak tuhle:
<!doctype html>

Reaguji na Railbota:
Vlastnost text-align zarovnáná blokové elementy i ve standardním režimu Explorerů. Jen „margin: auto“ má to pitomé omezení na standardní režim.

Vaše odpověď