Autor Zpráva
Rebas
Profil *
Našla by se nějaká dobrá duše, která by mi pomohla vyřešit můj problém (i třeba za nějakou malou úplatu).
Mé ICQ je 178-856-806. Předem díky za pomoc

Nejsem programátor a fakt netuším, jak dopsat zbývající kód v css souboru.

Jde mi o to, že v jednich stránkách mám strom, který se obarvuje dle prošlé struktury maximálně do třetí úrovně. Já bych však potřeboval, aby se cesta obarvovala až do šesté úrovně.

Níže uvedený kód jsem v css našel a potřeboval bych jej doplnit tak, aby jednotlivé úrovně cesty měly jinou barvu.


/* 1. uroven seznamu */
ul.main-menu li.open div, ul.main-menu li div {padding: 8px 8px 8px 28px;
border-top: 1px solid white; border-bottom: 1px solid #CEE1F3;
background-color: #E2ECF9; background-repeat: no-repeat; background-position: 12px;}
ul.main-menu li div {background-image: url('img/sipecka_cervena.gif');}
ul.main-menu li.open div, ul.main-menu li.open-prazdny div {border-bottom: 1px solid #D20000; border-top: 1px solid white;
background-color: #D20000;}
ul.main-menu li.open-prazdny div {background-image: url('img/sipecka_bila.gif');}
ul.main-menu li.open div {background-image: url('img/sipecka_bila_dolu.gif');}
ul.main-menu li.open div a, ul.main-menu li.open-prazdny div a {color: white; font-weight: normal;}
ul.main-menu li div a {color: #004D8A; font-weight: normal;}
ul.main-menu li.open div a:hover, ul.main-menu li.open-prazdny div a:hover {color: #E2ECF9}
ul.main-menu li div a:hover {color: #D20000}

/* 2. uroven seznamu */
ul.main-menu li.open ul li div, ul.main-menu li.open ul li.open div
{padding: 8px 8px 8px 40px; background-repeat: no-repeat; background-position: 25px;}
ul.main-menu li.open ul li div {background-image: url('img/sipecka_bila.gif'); background-color: #CBE2F3;
border-bottom: 1px solid #BCD6ED; border-top: 1px solid #E5F1F9; }
ul.main-menu li.open ul li.open div, ul.main-menu li.open ul li.open-prazdny div {background-color: #3572A2;