Autor Zpráva
noorbert
Profil
Ahoj, chtěl bych se zeptat..jsem naprostej amatér a ptám se protože si chci nechat jedny webový stránky zhotovit, takže prosim když tak nedosuzujte že to píšu někam kam se to nehodí nebo že se ptam na blbosti:) .... Chci si nechat postavit jedny stránky ale aby splnili účel, tak do nich potřebuju implementovat docela složitej program...dejme tomu něco jako program na hypotéku, kterej všechno spočítá sám, bude počítat s nějakejma okolnostma a porovná výsledky s ostatníma na základě toho že uživatel vloží nějaký údaje. Je možný nějak takhle složitej program dostat do stránek? program samotnej není důležitej, důležitý je zda je možný na webu vůbec něco takovýho zprovoznit. díky moc
Miloš
Profil
********, spamere!

Upraveno Gekonem, i když s Milošem plně souhlasí:)
noorbert
Profil
sorry...
noorbert
Profil
to je k tý odpovědi z toho smazanýho tématu někde jinde....

..já sem teda jen moc nepochopil co je teda možný...je teda možný aby ve webu fungoval nějakej takovejhle složitej program? Dejme tomu když seženu nějakýho programátora a ten mi napíše program, kterej bude pracovat s nějakejma datama a bude je vyhodnocovat a já budu chtít aby ten program takhle fungoval na netu za běhu. jako aby ty jako uživatel si jen stisknul tlačítko spočítat nebo vyhledat a našlo ti to výsledek a aby ten program ty tvoje data uložil a pak je porovnával s ostatníma?
tiso
Profil
Je.
noorbert
Profil