| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| JerryCB Profil * |
#1 · Zasláno: 9. 1. 2008, 19:06:29
Zdravím,
Mám problém s tím, že pokud ve formuláři chci aby se mi po stisknutí tlačítka Submit nová stránka otevřela v novém okně, tak namísto toho se v novém okně zobrazí původní stránka, a v původním okně nová stránka. Udávám příklad html kódu který do formuláře zadávám: <form name="abc" target="_blank"> <input type="text" name="xyz"> <input type="submit" onclick="window.location.href='http://www.něco.cz/' + document.abc.xyz.value + '.htm' "> </form> Předem děkuji za pomoc. S pozdravem JerryCB |
||
| Měsíček Profil |
#2 · Zasláno: 9. 1. 2008, 19:20:17
využíj atributu action="" nebo využij Javascriptu myslím, že něco podobného uváděl Yuhů za příklad . na JPW v sekci javascript- příklady.
|
||
| JerryCB Profil * |
#3 · Zasláno: 9. 1. 2008, 19:38:15
Jsem začátečník, a nevím jak mám atribut action v tomto případě použít.
|
||
| Měsíček Profil |
#4 · Zasláno: 9. 1. 2008, 19:40:09
http://www.jakpsatweb.cz/html/formulare.html#form pro naštudování .. jinak není to ta nejlepší možnost pro vyřešení tohoto problému, lepší je použít javascript.
|
||
| JerryCB Profil * |
#5 · Zasláno: 9. 1. 2008, 20:03:01
V javascriptu jsem našel pouze otevírání nového okna příkazem window.open, ale já mám adresu okna které chci otevřít proměnnou, a o této možnosti jsem tam nenašel ani zmínku.
|
||
| Mistr Profil |
#6 · Zasláno: 10. 1. 2008, 03:19:43
JerryCB
Ze skriptu lze odhadnou, že jím asi otevíráš nějakou tajnou stránku. Tak proč vymýšlet již dávno objevené? Na internetu jsou podobných skriptů spousty. Trochu jsem jeden poupravil a měl by, myslím, splňovat Tvé požadavky: <script language="JavaScript">
<!---
function odesliHeslo() {
var location;
var Heslo;
Heslo=this.document.Heslo.vlozHeslo.value
location=Heslo + ".html"
goTo(location);
}
function goTo(location){
window.open(document.location.href = location, "okenko", "width=400,height=500");
window.location.href=document.location.href;
}