Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Krnac Profil * |
Mám trošku guláš v SEO OPTIMALIZACI.. každý mluví o SEO pro KEYWORDS, druzí zase o seo v textu..
Jak to vlastně je? abych mohl říci že můj e-shop má seo optimalizaci, jak to všude presentují tvůrci www. Stačí když mi ten co mi vytvářel e-shop vytvoří do redakčního systému možnost vkládání klíčových slov, které se vloží přímo do "index.php" a to do: KEYWORDS Díky Pavel |
||
Kalby Profil |
#2 · Zasláno: 10. 12. 2008, 10:47:58
tak SEO samozrejme neni jenom o klicovych slovech. Je to hlavne o poctu zpetnych odkazu, dale vhodne umisteni h1 nadpisu na stranku podle toho na jaka klicova slova chcete optimalizovat, validite kodu, friendly url, a kvalitnim obsahu, nejlepe jedinecnem... Je to na dlouho zkus zadat do googlu SEO a precist nakej clanek
|
||
ninja Profil |
#3 · Zasláno: 10. 12. 2008, 10:50:38
Krnac: pro zacatek si prectete knihu Optimalizace pro vyhledávače - SEO, pripadne jakykoliv jiny podobny text.
|
||
Chamurappi Profil |
#4 · Zasláno: 10. 12. 2008, 11:36:19 · Upravil/a: Chamurappi
Reaguji na Kalbyho:
O validitě kódu fakt není. Je i o vhodném slohu, třeba aby u čtenářů nebylo o trhání uší nesmyslné užívání šestého pádu tam, kde v češtině opravdu není o patření. (Kniha či film může být o něčem, SEO těžko.) Reaguji na Krnace: Ptáš se, jak optimalizovat pro vyhledávače? Viz dotazy a odpovědi z kategorie „SEO, Google, Seznam, katalogy“. Nebo Vyhledávače.info. „když mi ten co mi vytvářel e-shop vytvoří do redakčního systému možnost vkládání klíčových slov, které se vloží přímo do "index.php" a to do: KEYWORDS“ Tak to ti nepomůže zřejmě nijak, <meta name="keywords"> se přehlíží. |
||
Miloš Profil |
#5 · Zasláno: 10. 12. 2008, 12:47:23
Chamurappi
„Kniha či film může být o něčem, SEO těžko.“ Tak tak; v takových případech mě zajímá, o čem jsou tito autoři… |
||
Ayrton1 Profil |
#6 · Zasláno: 10. 12. 2008, 13:35:23
„Tak to ti nepomůže zřejmě nijak, <meta name="keywords"> se přehlíží.“
Tak od čeho to teda je ? Na co mi pak tag Keywords je ? A přehlíží ho i Google ? |
||
Nox Profil |
#7 · Zasláno: 10. 12. 2008, 14:04:01
Ayrton1
K ničemu, přehlíží to především google, některé málo známé vyhledavače to možná trochu berou potaz Je ale důležité rozlišovat keywords jako "slova, na které se optimalizuje web" a keywords jako "meta tag keywords" To první je správné a jde o to, aby slova, podle kterých chceš být nalezen, se ve tvém webu vyskytovaly (nejlíp ne moc změněné (čas, pád...) , ale nejsem si tím jistý), četl sem 2-9% (spíš střed, 2% může být víc a 9% už ta stránka zas vypadá dost hloupě...a navíc při velkém přehuštění už je nemalá penalizace), hlavně v <title>, nadpisech (prvním hlavně), v odkazech na tvůj web (to už je teda off-page) |
||
Dranel Profil |
#8 · Zasláno: 10. 12. 2008, 14:15:10
Nox
„K ničemu, přehlíží to především google, některé málo známé vyhledavače to možná trochu berou potaz “ Opravdu? Michal Kubíček ve své knize Velký průvodce SEO (CPRESS) píše něco jiného. Konkrétně to, že keywords berou v potaz Yahoo, Morfeo a Jyxo. Zrovna ten první se mi nezdá jako že by zapadal do množiny některé málo známé vyhledavače. Krnac Naopak od Noxe si myslím, že slova by měla být právě ve všech různých pádech a časech. Za prvé optimalizujeme především pro uživatele a za druhé to vyhledávače již rozeznávají. Tedy alespoň Seznam tato slova zvýrazňuje. Jinak si myslím, že se nám teď Marek změje pod vousy, když čte, co tu plácáme :D |
||
Kalby Profil |
#9 · Zasláno: 10. 12. 2008, 14:38:15
No tak mozna primo o validite ne, ale urcite o dodrzavani standardu w3, coz spolu souvisi, napriklad uvozovat text do tagu pro odstavec, atd. Takze si myslim ze urcity vliv to ma, samozrejme I nevalidni weby mohou byt dobre optimalizovany, ale urcite je lepsi mit web validni
|
||
Miloš Profil |
#10 · Zasláno: 10. 12. 2008, 14:43:26
Kalby
„dodrzavani standardu w3 … napriklad uvozovat text do tagu pro odstavec, atd“ To nemá nic společného se standardy konsorcia, nýbrž se sémantikou. <OT>Ale není to „o sémantice“, neboli „o čem“ jsi ty?</OT> „urcite je lepsi mit web validni“ Proč? |
||
blaaablaaa Profil |
#11 · Zasláno: 10. 12. 2008, 14:48:04 · Upravil/a: blaaablaaa
Dranel
Yahoo v CR patri mezi malo pouzivane vyheldavace - podle me se stranky cilene na bezneho ceskeho navstevnika bohate spokoji s optimalizaci pro seznam, google a centrum (v tomto poradi). A spis nez o validitu jde spise o semantiku. |
||
Dranel Profil |
#12 · Zasláno: 10. 12. 2008, 15:05:28
blaaablaaa
Každopádně souhlasím. |
||
Krnac Profil * |
#13 · Zasláno: 11. 12. 2008, 01:33:57
Nojo, tak co s tím? Tu knihu číst nemůžu, už vidím ty odbornosti... Chtěl bych mít SEO hlavně pro SEZNAM.cz. Umí to podat někdo v kostce? Prostě něco jako: Keywords je na Hov.. jak to píše Ayrton1, nebo že se má spoléhat na texty na stránkách, či dokonce na zpětné odkazy.. Z takové odpovědi bych byl chytřejší :-)
|
||
Railbot Profil |
#14 · Zasláno: 11. 12. 2008, 11:57:54
Krnac
- měj na webu kvalitní a unikátní obsah - buduj zpětné odkazy Pro začátek ti tahle informace bohatě stačí a výsledek se dříve či později dostaví. |
||
Dranel Profil |
#15 · Zasláno: 11. 12. 2008, 14:20:11 · Upravil/a: Dranel
Dranel
Pokud myslíš mno zmiňovanou knihu, tak tě vyvedu z omylu. Naopak je dle mě psaná tak, aby to pochopil i běžný uživatel internetu (který umí alespoň trošku hledat). |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0