Autor Zpráva
steev
Profil
Potřebuji poradit, vytvářím specifický e-shop,kde je vždy jen jeden kus od dané položky. Mám mysgl tabulku se zbožím, obědnávky, tabulku se zákazníky a přihlášení pomocí session.
Jde o to že když si zákazník přidá položku do "košiku" potřebuji aby se položka dočasně zablokovala do doby provedení obědnávky (poté ji zablokuji trvale) nebo do doby kdy se zákazník odhlásí či bez odhlášení odejde ze stránky(poté se opět uvolní do prodeje)
Představu mám takovou, že bych id zboží přidával k session zákazníka, ale nevím jestli se na nej mohu dotazovat při generování stránky jinému zákazníkovi, případně jak?
Díky za odpověď.
Werner
Profil
Jsem zcela laik. Ale tohle by se podle mělo řešit tak, že položce přidáš nějakou hodnotu v databázi. Otázka ale je, proč to chceš dělat? Aby si dva lidé nemohli hodit do košíku stejnou věc ještě v čase před objednávkou? To je podle mě hloupost, někdo začne házet věci do košíku, pak ho to přestane bavit, odejde a druhý si nekoupí nic ještě několik hodin. Řešil bych to jednodušše, spíš bych druhému napsal, že zboží si právě objednal jiný zákazník...
steev
Profil
Předsatv si,že si v obchodáku dáš do koše poslední věc z regálu a někdo ti ji z koše sebere a doběhne k pokladně dřív než ty. Nepředpokládám, že by se to dělo často, ale myslím si že je to nutné ošetřit.
Asi by mě jako zákaznikovi bylo nemilé,kdyby jsem si něco dal do koše a pokračoval v nákupu a mezitím by mě někdo to zboží z databáze odebral (koupil) a mě by přišel email :litujeme,ale během vašeho nákupu v našem e-shopu danou položku vykoupil jiný zákazník.
tiso
Profil
Takže položka sa môže nachádzať v stavoch "v regáli"/"v košíku"/"kúpená". Nastav si príznak k položkám.
Leo
Profil