Autor Zpráva
drobt
Profil
Zdravím,
tvořím jednoduchý web, ale potřeboval bych tam několik jazyků. Poradíte jak to udělat co nejjednodušeji? Adresáře např. lang_cz, lang_eng atd. a v nich soubory k jednotlivým stránkám např. "uvod.php". Pak na soubory s jazykovou verzí nějak odkazovat (směrovat k příslušné stránce). Jsem začátečník, tak prosím pokud možno názorně. Díky:)
igamenir
Profil
pokud jsi začátečník a pokud stránka není nijak složitá, tak by bylo nejjednodušší, kdyby sis udělal dvě sady stránek a mezi nima prostě odkazoval, například jako to mám na své - http://igamenir.net
pokud děláš v php s include, tak tam není problém měnit si v cookies nebo session proměnou a poté odkazovat podle toho na složku "lang_".$_COOKIE['lang']."/uvod.php"
blaaablaaa
Profil
idealne jazykove mutace resit pres databazi a je klid ;)
Joker
Profil
Každopádně bych použil alespoň nějaký šablonovací systém (tj. texty zvlášť a kód stránky zvlášť)

Pokud má ten web tři stránky, tak by ještě bylo únosné prostě ty stránky duplikovat, ale když budete mít třeba 50 stránek, tři jazykové mutace a budete potřebovat předělat HTML kód, tak se z toho zcvoknete.
mark
Profil
Ja to robím presne tak, ako uviedol Joker. Mám 2 typy php súborov, jeden sú normálne stránky a druhé sú súbory s textami stránky (jazykové súbory). Jednotlivé jazykové súbory obsahujú premenné s textami. Každý ten jazykový súbor má text v inom jazyku. Do stránky sa potom vkladajú premenné z tých súborov. Pri prepínaní jazyka sa odošle užívateľovi cookies, podľa ktorých server bude vedieť, aký jazykový súbor má načítať a tým pádom v akom jazyku má stránku zobraziť.
imploder
Profil
Myslím, že s touhle funkcí by se daly různé jazykové verze dobře ošetřit tímhle způsobem:
$ext = ".php";
if(isset($_GET["en"])) $ext = "_en".$ext; // angličtina 
if(isset($_GET["es"])) $ext = "_es".$ext; // španělština
include kousek("s", $ext); 
/* např.: 
index.php?s=uvod -> načte se ./s/uvod.php
index.php?s=uvod&en -> načte se ./s/uvod_en.php