Autor Zpráva
ADÉL
Profil *
vite ráda bych mela na svých stránkách možnost chatua nevím jka to udělat víte někdo?
Andy Cawt
Profil
Môžeš to urobiť pomocou PHP ( bohužiaľ, na PHP nie som odborník). Ja dávam CHAT pomocou portálu Blue Board. Po registrácií si môžeš vytvoriť vlastný chat a potom ho nakopírovať do svojej stránky. Je to jednoduché. Ty zadáš podmienky a oni sa o chod CHAT - u postarajú.
Maj sa
Andy Cawt
Profil
Ospravedlňujem sa za ten chybný odkaz na konci môjho odkazu, neprečítal som si to po sebe...
Za pochopenie ďakujem
peta
Profil *
ADÉL
www.volny.cz/peter.mlich/
klikni na CHAT, klikni na info, tam mam odkaz na soubor.rar
Rozbalis, nahrajes nekam, kde je podpora PHP a vse jede index.php. Smajliky muzes predelat obrazek po obrazku, ale mi to vyhovovalo v jednom pro rychlost. 20 malych obrazku se nacita dele nez 1 vetsi.
(chat je upraveny nejaky z intervalu, nema registraci uzivatelu, nema SQL, takze jej lze provozovat bez problemu na wz.cz a jeste mas volnou tu databazi pro neco jine)
DZer
Profil
dopuručuji www.ne-e.net podle mně daleko lepší než blue board,graficky na 100procent
peta
Profil *
DZer nevim, mel jsem pocit, ze chtela chat, ne guestbook :)
ADÉL
Profil *
peta já se omlouvám, ale mě nejde ten tvůj soubor z infa otevřít, nevíš v čem by mohla být chyba? Přesněji jaký program potřebuji, aby se mi otevřel? Díky moc
sarka
Profil *
Příspěvek odstraněn moderátorem. Pro nové dotazy zakládejte nová témata
Acci
Profil
ADÉL
Potřebuješ program WinRar, stáhni si ho třeba z http://www.slunecnice.cz/product/WinRAR-3/
ADÉL
Profil *
díky moc
ADÉL
Profil *
a poradíte mi někdo co ted mám udělat? aby ten program šel? jo už to mám nainstalované
DZer
Profil
peta
na ne-e.net maj taky řvoutky což přesně vopovídá slovu "miniaturní chat"
:-)
ADÉL
Profil *
ale dyť ste to tady neuznali a ted mito znova píšeš?
peta
Profil *
ADÉL
www.rar.cz/ STAHNOUT :)
napadne povedome?
www.rar.cz/rarnova/ :)