Autor Zpráva
MichalM
Profil
Zdravím všechny, jsem tu nový a tak dovolte abych se představil. Jmenuji se Michal Michna, jsem student VŠ a tento web sleduji již velmi dlouhou dobu a byl pro mne vždy velmi inspirativní. V posledním čase jsem se začal více do hloubky věnovat webovým technologiím a narazil jsem na následující problém:

Pracuji s MySQL (5.0.51a) databází pomocí phpMyAdmina (3.1.3). Chtěl jsem vyzkoušet novinku MySQL 5 a to Stored Procedures. Našel jsem kód procedury pro správu stromové struktury za pomoci PTT (Preorder Tree Traversal) algoritmu. Proceduru jsem uložil do databáze a pokusil ji vyvolat z phpMyAdmina, vypada chybová hláška:

mysqli #1312 - PROCEDURE can't return a result set in the given context

Dozvěděl jsem se, že je potřeba ještě nakonfigurovat PMA, aby při připojování k databázi nastavil jeden z parametrů na konkrétní číslo. Po této úpravě již chyba nevyskakuje, ale procedura se při volání z PMA neprovede celá (podle výsledku v tabulce), a místo aby se výsledek dotazu ukázal v okně PMA prostě se načte výchozí stránka s databázemi. Vypadá to tedy na nějaký problém se zpracováním samotné procedury. Jinak při volání procedury přímo z CLC MySQL databáze se provede bez problémů.

Děkuji předem za Vaše rady a náměty.
Sqlitator
Profil *
Ukaž jakým kódem tu proceduru voláš.
Kajman_
Profil *
Co zkusit něco jiného než pma... třeba mysql query browser
http://dev.mysql.com/downloads/gui-tools/5.0.html
MichalM
Profil
Ukaž jakým kódem tu proceduru voláš.

proceduru volám přímo z PMA a to dotazem:

CALL NestedTree( 'web_tree', 'id', 'parent_item' );
MichalM
Profil
[to #3]

Díky moc za tip, zrovna to zkouším a vypadá to perfektně, akorát si na to asi jen musím zvyknout. Doufám ale že ty stored procedury půjdou volat z PHP když to budu volat ve skriptech. Ještě to musím vyzkoušet.
MichalM
Profil
Tak mé investigativní hledání mě zavedlo k těmto závěrům: