Autor Zpráva
drvaca
Profil *
Dobrý večer,
mám dotaz: Chtěl bych zjistit všechny soubory, které se nacházejí na jedné webové stránce ... Nejsem správcem té stránky.
Jsem laik, a jen tam něco hledám... Nedalo by se nějak vypsat, které všechny složky a soubory se na té webové stránce nacházejí ?
PS: Nějak lehce, ne mi nadiktovat nějaký php skript :)
Pokud někdo má nějaký program třeba, který mu to zjistí, co všechno je tam za složky a soubory, byl bych rád, kdyby mi napsal na e-mail drvaca@napismi.cz
Děkuji
Senky
Profil
Ochrana osobynch udajov akoze ti nic nehovori? Proste ked nie si spravca tej stranky nemas sancu zisit jej subory. A uz vobec ne ked sa jedna o php, kde sa scripty vykonavaju na servery a teba sa odosle iba html subor...
tiso
Profil
drvaca - nedá
drvaca
Profil *
Ochrana osobynch udajov akoze ti nic nehovori? Proste ked nie si spravca tej stranky nemas sancu zisit jej subory. A uz vobec ne ked sa jedna o php, kde sa scripty vykonavaju na servery a teba sa odosle iba html subor...
Mě nejde o ty soubory, mě jde jen o to, jaké tam jsou složky. . . Dost se tam z toho dá zjistit potom... Hledám tam obrázky , který byly na starý grafice... Jedná se o chat na Volný.cz
imploder
Profil
na starou grafiku se můžeš zkusit podívat, jestli nezůstala zakešovaná v archivu http://web.archive.org
jinak pokud není výpis adresáře povolen správcem tak s tím nic nenaděláš, nejlepší bude napsat správcům, aby ti to poslali
drvaca
Profil *
na starou grafiku se můžeš zkusit podívat, jestli nezůstala zakešovaná v archivu http://web.archive.org[/i]“;
jinak pokud není výpis adresáře povolen správcem tak s tím nic nenaděláš, nejlepší bude napsat správcům, aby ti to poslali
Dík.....
Ale píše mi to
Failed Connection.
We're sorry. Your request failed to connect to our servers. This may be due to temporary problems in our data center, or difficulty serving a higher-than-usual volume of traffic.
Taže nic :D Napíšu si přímo jim, no...

Vaše odpověď