Autor Zpráva
Sonja
Profil
Ahoj, volám o pomoc :o) potřebuji udělat znovu tuhle spirálu. Pracuji s Corelem, Illustratorem i InDesignem, ale ani v jednom se mi to nepovedlo udělat takhle podobně. Nejblíž jsem tomu byla v Illustrátoru, když jsem naskládala nějaké barevné fleky a náhodně použila nástroj kroucení :o( ale takhle se pracovat nedá :o)

Obrázek spirály najdete zde: Odkaz
Bohužel se mi sem nepodařilo ten obrázek uložit :o( v nápovědě to pro mě není dost "polopaticky".

Prosím prosím, víte někdo, jak na to?

Díky za info,

Sonja
Rox Cox
Profil
Použij Corel Photopaint - kruhové rozmazání a bude to asi i hezčí. ;-), ale nechápu co se ti nepovede. V Corel Draw se to dá "navektorovat" zcela jednoduše. Promiň, ale myslím si, že s tím buď moc neumíš nebo nemáš trpělivost.
Sonja
Profil
Já používám tyhle programy na úplně jiný věci a s tímhle jsem se ještě nesetkala :o(
Nepsala jsem přeci, že jsem profík nebo odborník, jen jsem to v těchle programech zkoušela udělat zatím bezvýsledně...takže bych se přihlásila k prvnímu, že s tím moc neumím... kdybych uměla, nepotřebovala bych pomoct ;o)

I tak díky :o)

Sonja
Sonja
Profil
Jj, co se mi nepovedlo... nepovedlo se mi sem do té diskuse vložit obrázek té spirály, tak jsem použila odkaz.
Díky
Rox Cox
Profil
Nejsem odborník... Jo to je dobrá výmluva, ale nezkoušej to na mě ;-). Co je těžkého použít v CorelDRAW nástroj spirála? >-D
Sonja
Profil
Asi to, že potřebuju udělat "naprosto to samé". Spirál jsem vyzkoušela mraky, ale nedaří se mi udělat tohle.
Majitelka chce udělat dotisk knížky a původní grafička jí nechce dát podklady, takže bojuju s "nutnou předlohou", jak to "musí" vypadat :o((

Díky za tip... teď pracuju s tím Corel Photopaintem a zkouším a zkouším.

Sonja
Rox Cox
Profil
Jo? Nemožné je to co ty říkáš. Opravdu vidím, že nemáš trpělivost. Koukej co jsem udělal v CorelDRAW sotva za 3 minuty. Odkaz->
Sonja
Profil
No jo... jsi opravdu dobrej :o))
Budu zkoušet... jen co se mi uvolní ruce od mimíse :o)