Autor Zpráva
Radomir
Profil *
Dobré odpoledne přeji, jsem začátečník s php a narazil jsem na menší problém s include. Jelikož mé stránky jsem uložil na webzdarma, kde jsem původně zvolil vkládání reklamy dole na všech stránkách, tak mi ted vzdy vklada reklamni baner vsude kde dam prikaz s include.. cili mam reklamni banner cca na 4 místech a tim padem vse rozhozene...

Můj dotaz: dá se to řešit nějak jinak než zvolit vložení reklamy nahoru první stránky?

Děkuji za odpověď
jrm
Profil
Také mne to rozčilovalo - viz http://mimino.kvalitne.cz/
Ale na http://www.bluefile.cz/ volíš nejen velikost reklamního banneru, ale i jeho umístění. A tam si ho dáš i dolů - viz http://jiva.bluefile.cz/
Radomir
Profil *
no me se nechce verit ze bych to musel resit zmenou hostingu, preci to je na hlavu postavene abych mel ten banner vsude kde je include, asi se tedy obratim na webzdarma, preci to neni mozne...
tomas657
Profil
Webzdarma vkladá banner do začiatok/koniec (podľa nastavenia) každého (!) súboru uloženého na serveri... pochybujem, že ked im napíšeš, tak to zmenia...
Joker
Profil
Radomir
Jasněže to jde.
1. Na webu si vytvoříte prázdný soubor třeba reklama.html
2. V nastavení vkládání reklamy je pole "Relativní cesta k hlavnímu rámci/souboru:" - tam dáte cestu k tomu vytvořenému souboru.
=> WZ reklamní kód vloží jen do toho jednoho souboru a žádného jiného.
3. Do souboru reklama.html se uloží kód reklamy. Ten si zkopírujete do svého PHP a vložíte na správné místo. Samotný soubor s reklamou prostě necháte být.

Mělo by to být v souladu s podmínkami (reklamu zobrazujete), alespoň já to tak na několika webech udělal a nikdy nebyl problém.
Další výhoda, že reklamní kód se takhle dá oddělit od zbytku webu, popř. vkládat s pomocí PHP rovnou ze souboru reklama.html, takže když třeba přejdete někam jinam, jen smažete kód v souboru reklama.html, nebo ho nahradíte jinou reklamou.
Joker
Profil
tomas657