Autor Zpráva
terminatorxl
Profil *
Ahoj, udělal jsem si pár stránek v php(jsem začátečník) a chtěl bych je vložit na nějaký webserver. NAšel jsem tento webhosting
Máte s ním někdo zkušenost? Díky


Tedy je to webhosting savana.cz. Zajímá mě ten za 1Kč, půjde tam php skript? Není to nějak omezené? Jsem začátečník, děkuji

Moderátor Chamurappi: Titulek „php stránky na server“ nevystihoval motivaci dotazu.
tiso
Profil
terminatorxl: ja tam vidím hosting sa 0 Kč mesačne, bez podpory PHP, takže nepôjde.
Davex
Profil
terminatorxl:
Otázky ohledně hostingu patří do kategorie Hosting, kam mohou přispívat pouze registrovaní. Ti, co se moc ptají na parametry jednoho hostingu (místo aby se zeptali podpory) a pokaždé mění přezdívku jsou podezřelí. Buďto jen spamují reklamou na hosting nebo chtějí poškodit konkurenci.

Do vyřešení chladím. Původní kategorie PHP.



Už jsem to našel. Na stránce Savany se musí kliknout na ten monitor v hlavičce a při objednání sdíleného hostingu S 100 jde nastavit měsíční cena od 1 koruny na první rok.

terminatorxl/DanielDj:
Parametry tarifu S 100 jsou tam jasně uvedené. PHP - ano, MySQL - ano, i jaká jsou omezení. Pokud to myslíš se svými dalšími dotazy ohledně webhostingu vážně, tak se budeš muset zaregistrovat a zeptat se ve správné kategorii.
Ivy
Profil
Proboha, to spamuje už i savana?!
Davex
Profil
Ivy:
Proboha, to spamuje už i savana?!
Nemyslím si, že to psal někdo spojený se Savanou. Celé to působí divně, jakoby to psal nějaký profík na balamutění. Dvakrát zmiňuje, že je začátečník, ale programuje v PHP a neumí si přečíst základní parametry hostingu. Mimochodem, ta cena hostingu 1 Kč je na webu dobře schovaná a docela trvalo to najít.

Zajímalo by mě, jakou cestičkou sem terminatorxl/DanielDj přišel a jestli se sem nebo vedle vrátil.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Davexe: