Autor Zpráva
JanLipa
Profil *
Dobrý den,
prosím o pomoc s vyřešením nefunkčnosti IIS servuru na počitači s Windows XP. Rád bych si chtěl vyzkoušek funkčnost www stránek na osobním počitači než jej budu nahrávat na server. Vše funguje až na odkazy na mdb soubory. Vždy se zobrazí pouze:

HTTP 500.100 - vnitøní chyba serveru – chyba prostøedí ASP
Internetová informační služba

Technické informace (pro pracovníky odborné pomoci)

* Typ chyby:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][Ovladač ODBC pro Microsoft Access]Obecná chyba Nelze otevřít klíč registru Temporary (volatile) Jet DSN for process 0xd20 Thread 0xab0 DBC 0xac300c Jet.
/scripts2/default.asp, line 10

* Typ prohlížeèe:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.1. Gecko/20100202 Firefox/3.5.8

* Stránka:
GET /scripts2/default.asp

Co s tím?
Prosím o laickou odpověd neb nejsem žádný počítačový odborník.

S pozdravem Jan
roberta
Profil
skús použiť nejaký iný connection string do databázy. napr.:
constr = "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source="c:\database\MyDBAccess.mdb;Persist Security Info=False"

http://www.connectionstrings.com/access
JanLipa
Profil *
roberta:
Děkuji za odpověd.
Jak jsem již předeslal jsem spíše laik. Upravuji občas nějaké stránky a ted tento problém.Na servru na webu to běhá v pořádku ale na mém počítači bohužel né a vypisuje mi to hlášku viz nahoře.
Můžeš mi trochu podrobněji popsat co bych měl udělat.
Předem děkuji
Jan
roberta
Profil
ide o to, že sa snažíš z ASP stránok pripojiť do Access databázy zastaralým ovládačom (driver) ODBC. na serveri ho máš nainštalovaný, takže to funguje, ale u teba na lokálnom počítači nie je nainštalovaný, pretože ho už Microsoft považuje za zastaralý (obsolete). bol vymyslený novší driver OLEDB, ktorým keď sa pripojíš, tak by ti mal fungovať aj na lokálnom počítači aj na serveri.