Autor Zpráva
Andrea
Profil *
Dobrý den, nevíte prosím někdo, jak blokovat vstup z Česka a Slovenska?
A umožnit přístup pouze jedné IP adresy z česka?
Dranel
Profil
Výsledek 10 sekundového hledání na Googlu: http://www.qark.net/clanek/jak-zjistite-stat-podle-ip-adresy
Andrea
Profil *
hm, to jsem nějak nepochopila....
je správný tento kód, prosím prosím? blokace ČR, SK ale moje IP docoleno?
Ale nějhak mi nefunguje? Dává se zcela dolu do .htaccesc

order allow, deny
deny from .cz
deny from .sk
allow from all
allow from 88.103.63.59
margin
Profil *
Jestli to správně chápu, tak na čtvrtém řádku povoluješ přístup všem, i těm, kterým jsi to na druhém a třetím řádku zakázala.
Andrea
Profil *
aha, no jsem naprostej laik

margin:
Andrea
Profil *
No jo, ale stejně to nefunguje furt
Davex
Profil
Pořadí vyhodnocování by mělo být opačně. Nejdřív všechno zakázat, a pak povolit výjimku.
Order Deny,Allow
Deny from .cz
Deny from .sk
Allow from 88.103.63.59
Andrea
Profil *
Díky moc. Zlatej kluk.
Když však odendám mojí IP, abych zkusila, jestli se tam nedostanu, tak to pořád funguje? že by to chvíli trvalo?

Davex:
Davex
Profil
Přístup bude fungovat z IP adres bez revezního DNS záznamu, což je případ té 88.103.63.59. Zjednodušeně řečeno nemá IP adresa přiřazeno doménové jméno a server tedy nemůže zkontrolovat, zda je z domény .cz nebo .sk.
Andrea
Profil *
aha, děkuji moc
Davex:
Andrea
Profil *
Mimochodem, existuje způsob, jak to bloknout pro IP bez DNS záznamu?

Davex, Davex:
Davex
Profil
Andrea:
Davex, Davex:
Stačí jednou na začátku, aby se poznalo, na koho se reaguje. Na konci to vypadá divně.

existuje způsob, jak to bloknout pro IP bez DNS záznamu?
Ano existuje, ale na webovém serveru musí být zapnutý modul mod_geoip, který není moc obvyklý.
Andrea
Profil *
uf.. díky
a to jsem myslela, že j to hračka
Joseph
Profil *
Davex:
existuje způsob, jak to bloknout pro IP bez DNS záznamu?