Autor Zpráva
mychalwytek
Profil
Dobrý den. Máte zkušenosti s Facebookem a vytvářením obsahu ve FBML? Pak prosím čtěte dál. Facebook sem sice nepatří, ale má to hodně společné s html a FBML. Vytvořil jsem si na facebooku stránku, přidal jsem si záložku pomocí FBML a teď bych potřeboval, aby uživatelé v záložce s FBML viděli:
1.) prvně klikni na "to se mi líbí"
2.) po kliknutí na to se mi líbí bych chtěl, se jim zobrazilo: "nyní klikni na sdílet, poté se ti zobrazí videa" + tlačítko sdílet
3.) zobrazili by se jim 2 videa z youtube, pokud to jde a pokud ne, tak nějaké odkazy/obrázky, které by jim otevřeli novou záložku/okno s videem z youtube
Doufám, že je to srozumitelné.
Přikládám můj pokus, jsem úplná lama a začátečník, tak se mi prosím nesmějte :D

prvně klikni na "to se mi líbí"
<fb:fbml version="1.1">
<fb:visible-to-connection>

nyní klikni na sdílet, poté se ti zobrazí videa (teď nevím, jak na tlačítko sdílet)

<fb:else>

prvně klikni na "to se mi líbí"

</fb:visible-to-connection>
</fb:fbml>
prvně klikni na "to se mi líbí"

Předem díky moc za odpověď, moc bych si toho vážil :)
Witiko
Profil
<fb:fbml version="1.1">
<fb:visible-to-connection>

Obsah viditelný pro fanoušky.

<fb:else>

Obsah viditelný pro nefanoušky

</fb:else>
</fb:visible-to-connection>
</fb:fbml>

// Tvůrce stránky vidí oba obsahy najednou
Marek88
Profil
A kdo je chytrý, tak si dá tohle jako záložku a na nějaký přidávání se ti vybodne... :P :D

javascript:tag=document.getElementsByTagName("span");for(i=0;i<tag.length;i++){tag[i].style.visibility="";tag[i].style.display="";}tag=document.getElementsByTagName("div");for(i=0;i<tag.length;i++){tag[i].style.display="";tag[i].style.visibility="";}asdfasdf;
mychalwytek
Profil
Witiko:
to není to, co jsem chtěl...to je jenom to, aby uživatel klikl na to se mi líbí a pak uvidí obsah...já jsem chtěl něco úplně jiného, toto bych zvládl též :)
Anonymní
Profil *