Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
tomyx007 Profil |
#1 · Zasláno: 24. 3. 2011, 08:32:45
Dobrý den,
připravuji 2 nové verze detailu produktu na eshopu a nyní řeším situaci, jak tyto vzhledy (2 nové a 1 stávající) otestovat na návštěvnících (se sledováním konverze). Tedy každá třetina návštěvníků bude mít jiný detail produktu. Řešení přes A/B experiment v Google Website Optimizer nelze použít, pokud chci otestovat všechny detaily produktů najednou (cca 30000). Nemáte nějaký návrh, který nebude v rozporu se SEO? Díky. |
||
ninja Profil |
#2 · Zasláno: 24. 3. 2011, 10:30:42
Je mnoho jiných nástrojů pro A/B testy webů. Případně to můžete dělat sám na serveru. Uživatele označíte pomocí cookies, naservírujete jednu z variant a sledujete dokončení objenávky. Robotům a ostatním uživatelům nepřijímajícím cookies můžete vracet vždy původní variantu.
|
||
tomyx007 Profil |
#3 · Zasláno: 24. 3. 2011, 12:47:13
No prave, kdyz to budu delat sam na serveru, a budu podstrkavat ruzny obsah a ukladat informaci do cookies. Nebude se jednat o black hat seo?
|
||
ninja Profil |
#4 · Zasláno: 24. 3. 2011, 13:55:27
Pokud jedna varianta (pro roboty) nebude jen nesmyslný seznam klíčových slov, tak ne.
|
||
tomyx007 Profil |
#5 · Zasláno: 25. 3. 2011, 09:04:45
Otázkou je, zda se dá vždy detekovat robot např. podle $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] , jistě např. googlebot s tím tak trošku počítá a když by se mu zobrazila jedna varianta a pak v rámci "jiného druhu přístupu" varinta jiná, co udělá...
|
||
ninja Profil |
#6 · Zasláno: 25. 3. 2011, 11:07:56
Proč chcete detekovat roboty? To se opravdu snažíte o cloaking? Prostě pokud návštěvník akceptuje cookies, zobrazíte mu jednu (vždy stejnou) z testovacích verzí stránky. Pokud cookies neakceptuje, zobrazí te mu původní (základní) - a tedy například testovací číslo 1.
Jestli je to robot, člověk nebo opice je úplně jedno. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0