Autor Zpráva
tomyx007
Profil
Dobrý den,

připravuji 2 nové verze detailu produktu na eshopu a nyní řeším situaci, jak tyto vzhledy (2 nové a 1 stávající) otestovat na návštěvnících (se sledováním konverze). Tedy každá třetina návštěvníků bude mít jiný detail produktu. Řešení přes A/B experiment v Google Website Optimizer nelze použít, pokud chci otestovat všechny detaily produktů najednou (cca 30000). Nemáte nějaký návrh, který nebude v rozporu se SEO? Díky.
ninja
Profil
Je mnoho jiných nástrojů pro A/B testy webů. Případně to můžete dělat sám na serveru. Uživatele označíte pomocí cookies, naservírujete jednu z variant a sledujete dokončení objenávky. Robotům a ostatním uživatelům nepřijímajícím cookies můžete vracet vždy původní variantu.
tomyx007
Profil
No prave, kdyz to budu delat sam na serveru, a budu podstrkavat ruzny obsah a ukladat informaci do cookies. Nebude se jednat o black hat seo?
ninja
Profil
Pokud jedna varianta (pro roboty) nebude jen nesmyslný seznam klíčových slov, tak ne.
tomyx007
Profil
Otázkou je, zda se dá vždy detekovat robot např. podle $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] , jistě např. googlebot s tím tak trošku počítá a když by se mu zobrazila jedna varianta a pak v rámci "jiného druhu přístupu" varinta jiná, co udělá...
ninja
Profil
Proč chcete detekovat roboty? To se opravdu snažíte o cloaking? Prostě pokud návštěvník akceptuje cookies, zobrazíte mu jednu (vždy stejnou) z testovacích verzí stránky. Pokud cookies neakceptuje, zobrazí te mu původní (základní) - a tedy například testovací číslo 1.

Jestli je to robot, člověk nebo opice je úplně jedno.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Kategorie Obsah webu se věnuje otázkám:
  • autorského práva,
  • o čem a jak psát,
  • sociálních sítí.

Upozorňujeme, že názory ajťáků a právníků se mohou dost lišit. Počítejte s tím, že na této diskusi jsou inteligentní lidé s obecným právním rozhledem, můžou vám poradit dle svého nejlepšího vědomí a svědomí, ale nemůžou poskytnout žádnou garanci, že neskončíte za mřížemi. Na opravdové konzultace si pořiďte opravdového právníka.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: