Autor Zpráva
JanLangi
Profil
Ahoj všem,

chci se zeptat na pár věcí, než se zeptám, tak:

- jsem laik
- neumím tvořit weby
- nejsem grafik

omluvte tak moji amaterskou mluvu :) a v nadpisu mělo být "poptávky" ... ne "nabídky práce", ale to mi nejde opravit.

Mám v hlavě projekt, který samozřejmě zahrnuje webové stránky. Jedná se o komerční, kulturně-zábavný-vzdělávací web. Dlouho jsem hledal web, který by mohl být rozsahem podobný mé představě. Dá se říct, že by se dal přirovnat k webu WWW.GEOCACHING.CZ

mám k tomuto dotazy:

1) zvládne podobný web vytvořit a spravovat 1 člověk?

2) má cenu se ptát, zda-li by tu byl někdo, kdo by takový projekt chtěl se mnou rozjet (ideálně za podíl ze zisku resp. za % ve firmě, která by tímto projektem vznikla? Ideálně bych samozřejmě hledal společníka, který by se v tomto projektu také shlédnul a pracoval na tom se mnou, ale moc tomu nevěřím. Je mi jasné, že je to časově náročné a zadarmo ani kuře nehrabe. Byl bych ale ochoten se domluvit, alespoň na nějaké částečné a průběžné finanční odměně, která by asi ale byla neadekvátní odvedené práci.

3) co byste mi doporučili jako někomu, kdo má nápad(y), kdo umí zajistit vše ostatní (chod firmy, administrativa, obsah webu nebo-li náplň projektu) a chtěl by takový projekt rozjet a zároveň nemá moc financí na to, aby takový web zadal nějakému studiu a investoval řádově desítky tisíc Kč?

4) beru jakoukoliv radu, doporučení... (rady typu "vykašli se na to" si nechte pro sebe, děkuji :D )

Díky za odpověďi
Jan L.

případně dávám kontakt pro neveřejnou diskusi.
email: vecnezivec@seznam.cz
icq: 690347132
facebook: Jan Langi

Moderátor jenikkozak: Přesouvám z Prací a zakázek, tam totiž nejsou diskuse povolené.
Taurus
Profil
1) Spíš ne. Buď to bude funkční a hnusné nebo nefunkční a pěkné.
2) Je možné, že to bude nefunkční a hnusné, ale toto místo je plné šikovných lidí, někteří tu mají dost času, takže jim nižší ohodnocení vadit nebude.

Zkus to tedy nahodit do sekce Práce a zakázky a uvidíš.