Autor Zpráva
FBneználek
Profil *
Zdravím,
jsem v Facebooku začátečníkem a tak bych měl několik otázek k následující problematice.
Na své jméno mám vytvořený osobní účet JA a na něm vytvořenou firemní stránku FIRMA.
Otázky:
1. jde oslovovat přátele jménem stránky FIRMA a né osobním účtem JA (tzn. budu viděn jako přítel FIRMA a né JA)?
2. obdobně, jde přijímat přátele jménem stránky FIRMA a né osobním účtem JA?
3. když začnu nějakou fb stránku sledovat, nové příspěvky se mě začnou zobrazovat v Kanálu stránek (což samozřejmě chci). Jde natavit email notifikaci, že tam je nějaký nový příspěvek?
4. když nějakou novou fb stránku označím To se mě líbí jako stránka FIRMA, začnou se mě nové příspěvky zobrazovat v Timeline osobního účtu JA (aspoň si to myslím). Jde nastavit, aby se nový příspěvek zobrazil na Timeline FIRMA a né na Timeline osobním JA?
5. jde nastavit, od kterého přítele se příspěvky na Timeline mohou zobrazovat a od kterého ne ?

Děkuji mnohokrát za odpověď
mckay
Profil
FBneználek:
1. jde oslovovat přátele jménem stránky FIRMA a né osobním účtem JA (tzn. budu viděn jako přítel FIRMA a né JA)?
Nikoliv. V přátelích můžete mít reálné lidi, nebo účty pro lidi, které si pojmenujete jménem Vaší firmy. Ovšem to později zmíněné je v rozporu s pravidly užívání Facebooku a v případě, že takový profil někdo nahlásí (což lze velmi snadno), bude zrušen.

Vaši přátelé uvidí ve svých přátelích profil, se kterým se spřátelili.

2. obdobně, jde přijímat přátele jménem stránky FIRMA a né osobním účtem JA?
Asi vizte výše - stránka FIRMA by neměla mít možnost přijímat přátelství, nebo ho požadovat. Pokud je založena v souladu s pravidly užívání FB, samozřejmě.

3. když začnu nějakou fb stránku sledovat, nové příspěvky se mě začnou zobrazovat v Kanálu stránek (což samozřejmě chci). Jde natavit email notifikaci, že tam je nějaký nový příspěvek?