Autor Zpráva
BestVenca
Profil
Jak je to? Našel jsem odkazy na Rapidshare, o kterých vím, že odkazují na pravděpodobně nelegální obsah (Madagascar 2). Je legální tyto soubory stahovat? Můžu na svém webu na tito linky odkázat? Soubory jsem na RAPIDSHARE nenahrával já!
Měsíček
Profil
Je to nefér - tím to, ale končí.

Moderátor Chamurappi: Čárku před „ale“ zkoumá sousední vlákno.
BestVenca
Profil
No, nefér to je :D tím to končí pro koho? Pro mě?
Miloš
Profil
Je-li to film nebo mp3, můžeš to stahovat naprosto legálně.
Je-li to licencovaný soft, tak nevím, jestli ho smíš stáhnout, ale jednoznačně si to nesmíš nainstalovat.

Pokud jde o linky, právníci v tom nemají zajedno, takže bych se nebál na web linky dát; nanejvýš nějaký právník bude dělat bububu a pak záleží na tobě, jak pevné budeš mít nervy. Každopádně bych se ale nebál nějakého automatického postihu – když se podíváš, kolik českých warfór je…
BestVenca
Profil
Miloš: jsem laik a ohledně těch linků... hlavní, kdo by měl být postihnut je ten, kdo je tam nahrál, ne? To že na ně odkazuji je věc druhá, řekl bych ne tak závažná
Chamurappi
Profil
Reaguji na BestVencu:
o kterých vím, že odkazují na pravděpodobně nelegální obsah
Jak se pozná, že to o nich víš?
BestVenca
Profil
Takže jinými slovy řečeno, můžu na soubory odkazovat?
joe
Profil
BestVenca
Proč bys na ně měl odkazovat, když víš, že jsou nelegální?
Miloš
Profil
BestVenca
Mám-li parafrázovat Švejka, pak můžeš, i kdyby se to nesmělo.
Jak už jsem napsal – při tom, kolik existuje (a dlouhodobě očividně bez problémů) warfór, vůbec bych (měl-li bych tu potřebu) se nerozpakoval dát na svůj web takové odkazy.
armin
Profil
BestVenca: Kdyz budes ridit auto co doveze pred banku lupice, ti nasledne banku udelaji, nasednou a odvezes je pryc ze sparu policajtu, tak ty jsi prece chudacek v tom nevine. Ty jsi mozna trochu tusil ze se jedna o ilegalni aktivitu, ale tys preci banku neudelal, ty jsi byl jen ridic.