« 1 2 »
Autor Zpráva
jurry
Profil *
Ahoj, jsem začátečník v tvorbě webu.

Chtěl bych poradit. Chtěl bych jako pozadí webu dát obrázek ... kterej si vytvořím. A ten obrázek bych potřeboval aby se zvětšoval v závislosti na obsahu stránky. Např. www.salontiptop.cz... na jedné podstránce mají spoustu textu a stránka je delší u druhého mají pár řádků a pozadí stránky je malé. Jestli to dobře chápu potřebuji rozdělit obrázek na hlavičku, prostředek a patičku. Ale jak jej potom dostat do html či css.

Děkuji
l564
odkaz nejde (Server nenalezen)
Jurry
sorry, udělal jsem za tím odkazem tečky ... www.salontiptop.cz
David1256
Rozdělíš si stránku na <div>y.
Asi takto:
<div id="hlavicka"></div>
<div id="prostredek"></div>
<div id="paticka"></div>

Ty divy vycentruješ na střed stránky viz. zde
<body> přiřadíš background-image:url("tvujobrazek.jpg")
Dolejšek obrázku má nějakou barvu, tu nastavíš jako background-color
Tzn. hezky ti to splyne jako na www.salontiptop.cz.
Samozřejmě musíš mít obrázek, který splyne dole s background-color.
Za to, že se pozadí vykresluje podle obsahu stránky můžou vlastnosti float a clear, které přiřadíš jednotlivým divům.
pavuk
V podstatě (silně zjednodušeně) uděláš tři divy, přičemž v prostředním se bude obrázek opakovat po ose y. Nátáhne se podle obsahu
Na pozadí divů dáš pomocí background požadovaný obrázky
jurry
Profil *
a jak pak udelam jeste v leve casti menu? jsem opravdu zacatecnik a ta struktura mi neni uplne jasna.když rozdelim stranku pak uz to pujde:)
David1256
jurry:
Když rozdělím stránku..
To jsem vysvětloval v [#4]
Menu uděláš asi takhle.
<ul class="nav">
       <li><a href="index.htm">Odkaz1</a></li>

<li><a href="#">Odkaz2</a></li>

<li><a href="#">Odkaz3</a></li>
</ul>

Do css stylu přidáš
 ul.nav a {display:block;
width:několik px;}

ul. nav{list-style-type:none;
padding-left:0;
margin-left:0;}

ul.nav li{display:inline;}

*html ul.nav a {height:1px;}
jurry
Profil *