| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| jurry Profil * |
#1 · Zasláno: 10. 3. 2011, 16:19:41
Ahoj, jsem začátečník v tvorbě webu.
Chtěl bych poradit. Chtěl bych jako pozadí webu dát obrázek ... kterej si vytvořím. A ten obrázek bych potřeboval aby se zvětšoval v závislosti na obsahu stránky. Např. www.salontiptop.cz... na jedné podstránce mají spoustu textu a stránka je delší u druhého mají pár řádků a pozadí stránky je malé. Jestli to dobře chápu potřebuji rozdělit obrázek na hlavičku, prostředek a patičku. Ale jak jej potom dostat do html či css. Děkuji |
||
| l564 Profil |
#2 · Zasláno: 10. 3. 2011, 16:25:28
odkaz nejde (Server nenalezen)
|
||
| Jurry Profil |
#3 · Zasláno: 10. 3. 2011, 16:30:03
sorry, udělal jsem za tím odkazem tečky ... www.salontiptop.cz
|
||
| David1256 Profil |
#4 · Zasláno: 10. 3. 2011, 16:31:28
Rozdělíš si stránku na <div>y.
Asi takto: <div id="hlavicka"></div> <div id="prostredek"></div> <div id="paticka"></div> Ty divy vycentruješ na střed stránky viz. zde <body> přiřadíš background-image:url("tvujobrazek.jpg") Dolejšek obrázku má nějakou barvu, tu nastavíš jako background-color Tzn. hezky ti to splyne jako na www.salontiptop.cz. Samozřejmě musíš mít obrázek, který splyne dole s background-color. Za to, že se pozadí vykresluje podle obsahu stránky můžou vlastnosti float a clear, které přiřadíš jednotlivým divům. |
||
| pavuk Profil |
#5 · Zasláno: 10. 3. 2011, 16:45:10 · Upravil/a: pavuk
V podstatě (silně zjednodušeně) uděláš tři divy, přičemž v prostředním se bude obrázek opakovat po ose y. Nátáhne se podle obsahu
Na pozadí divů dáš pomocí background požadovaný obrázky
|
||
| jurry Profil * |
#6 · Zasláno: 10. 3. 2011, 18:09:03
a jak pak udelam jeste v leve casti menu? jsem opravdu zacatecnik a ta struktura mi neni uplne jasna.když rozdelim stranku pak uz to pujde:)
|
||
| David1256 Profil |
#7 · Zasláno: 10. 3. 2011, 18:32:47 · Upravil/a: David1256
jurry: