| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| Malcon Profil * |
#1 · Zasláno: 4. 5. 2011, 15:59:51
Zdravím, mám menší problém.
Mám 1 tabulku, a pod ní 2 vedle sebe.V té horní bude drobečková navigace, v té dole vlevo menu a v té vpravo dole obsah, ale mezera mezi tou vrchní a těmi 2 spodními je moc velká, dá se to nějak regulovat? |
||
| okolojdouci Profil * |
#2 · Zasláno: 4. 5. 2011, 16:04:27
Dá se to regulovat, slouží k tomu http://www.jakpsatweb.cz/css/margin.html
mmch máš nějaký závažný důvod nepoužít div, což je na rozdíl od tabulky prvek přímo pro toto určený? |
||
| jenikkozak Profil |
#3 · Zasláno: 4. 5. 2011, 16:04:42
Malcon:
Ano, nedávat pod ni tolik prázdných odstavců s mezerou. Tím chci říct, že bez živé ukázky tu těžko bude možné radit. No a co třeba na design nepoužívat tabulky? |
||
| Malcon Profil * |
#4 · Zasláno: 4. 5. 2011, 16:06:16
Margin znám,ale nějak nevím jak ho tam použít, přecejen jsem začátečník
|
||
| Malcon Profil * |
#5 · Zasláno: 4. 5. 2011, 16:09:35
jenikkozak:
„No a co třeba na design nepoužívat tabulky?“ Já dělám velmi jednoduchou stránku, kde tabulka je základní prvek stránky.Je tu jednoduché a vypadá to pěkně.. |
||
| jenikkozak Profil |
#6 · Zasláno: 4. 5. 2011, 16:11:29
|
||
| Malcon Profil * |
#7 · Zasláno: 4. 5. 2011, 16:30:56
Takhle nějak to má vypadat:
http://imageshack.us/f/135/webxi.jpg/ A tahle to dopadlo..: http://www.rys-ostrovid.unas.cz |
||
| Malcon Profil * |
#8 · Zasláno: 4. 5. 2011, 16:31:48
Možná je to chyba prohlížeče, ale mi se to v Opeře,Chromu zobrazuje naprosto rozhozené ..
|
||
| jenikkozak Profil |
#9 · Zasláno: 4. 5. 2011, 16:37:41 · Upravil/a: jenikkozak
Malcon:
„Možná je to chyba prohlížeče, ale mi se to v Opeře,Chromu zobrazuje naprosto rozhozené ..“ Zmenši rozměry těch dvou prvků, co se zobrazují vedle sebe, patičce nastav clear:both. Jémine, já to skoro trefil. Mezeru mezi tabulkami způsobovalo <br>. :-) Ty tabulky z divů vyhoď, jsou tam nadbytečné. |
||
| petr 6 Profil |