Autor Zpráva
Markýza
Profil *
Dobrý den všem!
Ráda bych si udělala webovou stránku. Nebudu se rozepisovat o čem bude.
Už někakou dobu studuji jakpsatweb a jiné rádce, avšak bych se zeptala, zda-li mi je někdo schopen říci, co bych měla umět a v jaké posloupnosti se to učit. Ráda bych se naučila vše až po prezentaci webu tzn. kódování, design stránek atd. ( html, xhtml, php, css, javascript ...). Mám designovou školu, ale webovou grafiku jsem nikdy nedělala a mám začátky v CorelDraw. Ráda bych nějakou osnovu podle které bych měla postupovat. Např: 1. HTML, 2. PHP, 3. CSS 4. adobe.... Jsem jak Alenka v řiši Divů. Tam píšou tohle a támhle zase tohle a já přesně nevím kde mám začít. Chtěla bych to umět, hrozně mě to zajímá, jsem tvůrčí typ a chci se vyřádit.

Děkuji všem za nápady a připomínky
abc
Profil
Dost zalezi na tom, co ma stranka umet, k cemu ma slouzit...
Davex
Profil
Markýza:
1) Nejdřív začni s holým HTML současně s CSS (XHTML se neuč - je to slepá větev vývoje HTML).
2) Webdesign.
3) JavaScript - pro vychytávky na stránkách probíhajících v prohlížeči.
4) PHP - pro programování webových aplikací.

Osobně si ale myslím, že každý by měl dělat to, co mu jde nejlépe, a že webový designér nemusí umět programovat v JavaScriptu a PHP (a grafik nemusí umět HTML a CSS).
Nox
Profil
Davex:
Osobně si ale myslím, že každý by měl dělat to, co mu jde nejlépe, a že webový designér nemusí umět programovat v JavaScriptu a PHP (a grafik nemusí umět HTML a CSS).
Ale může :P

Mít trochu rozhled nikdy neškodí ...
Markýza
Profil *
Děkuji! Já bych právě chtěla být nezávislá a umět obojí. Sama nejlépe vím co chci! Určitě jste se setkali s lidmi co vás nechápou či nerozumí. Takhle si to udělám sama, budu s tím ,,spokojená" a max si mohu nadávat jen sobě.
Chro
Profil
Markýza:
Učení se HTML můžeš skloubit s látkou názvem mikroformáty. Záměrně neodkazuju, vyhledávače nabídnou více.
puzzle
Profil
Davex:
3) JavaScript - pro vychytávky na stránkách probíhajících v prohlížeči.