Autor Zpráva
jendazaba
Profil
Zdravim ...
Jsem začátečník s Dreaweaver a momentálně se snažim pracovat na jednom webu, ale mám problém... (připojím se na server ).Přes FTP si nahraju soubor, například obrázek... Všechno sedí jak má, pak chci v Dreamweaver upravit stávající podobu webu ( například titulní stranu ) a chci vložit onu fotku... když ji vložím z disku, nejprve se nahraje přes FTP na server, objeví se mi mezi ostatními složkami... Pokud ale s prací v Dreamweaver skončim, vše se vygeneruje v HTML a uloží, ale obrázek na stránce se nezobrazí, je tam jen čtverec s křížkem.... takže je někde chyba v kódu !!! Myslím že je to tím, že se mi kó zapisuje třeba takto(přibližně) : něco.src/../../pivo.jpg...... zjistil jsem, že se mi stále generuje kod z disku, a ne ze serveru...... už si nevim rady, možná nahrávam obrázky do špatné složky ???
poraďte prosím klidně jak blbci.....
dík honza, plzeň
honza.mikovec@centrum.cz
Martin Tiršel
Profil
Problem je v tom, ze ti nesedi cesta k obrazku. Zvykne sa to robit tak, ze si vytvoris na ftp adresar napriklad "images" a do tohto adresara nahrajes vsetky obrazky. V kode potom len uvedies adresu daneho obrazka images/nazov.xxx .

Pokial ale mozem doporucit, stiahni si treba pspad alebo nejaky podobny editor a html pis rucne, zabudni na dreamweaver, usetris si vela problemov.
mantisa
Profil
Martin Tiršel

Pardon za mírný OT, ale Dreamweaver je nejlepší editor na tvorbu webu (HTML). Dá se v něm samozřejmě psát kód ručně a tato možnost je skvělá. Doplňuje krásně tagy, ušetří spustu práce. Letmo to pak lze kontrolovat v režimu desgin, samozřejmě potom v prohlížečích. Pokud člověk umí trochu s Dreamweaverem těžko si pak zvyká na něco jiného.
Martin Tiršel
Profil