Autor Zpráva
Izual
Profil *
Jak mám udělat aby třeba seznem vyhledával moje stránky, skoušel sem metatag ale nevím jak noto pls pomoc nebo něco jiného. ten návod co je napsaný na JPW tak mi něják moc nefunguje. děkuji
Railbot
Profil
Izual
Robot Seznamu si tvůj web musí najít sám, nějaký meta tag tomu nepomůže. Sežeň si nějaké zpětné odkazy, aby na tvůj vedla alespoň nějaká cesta. Jinak je návštěva robota v kratší době málo pravděpodobná.
Trejpa
Profil
Izual
Návštěva robota se dá urychlit, ale bez (kvalitních) zpětných odkazů vyhledatelný stejně nebudeš. Z metatagů je nejužitečnější ten na určení kódování; ostatní jsou většinou zbytečné.
mirko
Profil
Ja meta tagy pre vyhľadávače, alebo keyword, description a pod ani nepoužívam. Akurát copyright a pod. A zatiaľ som nemal problém, že by to stránke nejak ublížilo.
ninja
Profil
Meta tag description je velmi uzitecny, napriklad Google jej za urcitych situaci pouzije jako snippet na strance s vysledky.
Trejpa
Profil
ninja
Meta tag description je velmi uzitecny, napriklad Google jej za urcitych situaci pouzije jako snippet na strance s vysledky.
Jak pro koho. Jak potvrzuje to i moje zkušenost, Google dává ve výpisech přednost kvalitnímu textu ve stránce před description, které bere jako nouzové řešení za "nekvalitní" obsah. Ty situace jsou docela jasně ohraničené, koukni se třeba na vyhledání autobazaru. Description (pokud je zadán) je zobrazen jen u stránek s mizivou informační hodnotou, například vstupní rozcestníky, stránky bez souvislého textu (třeba jen seznamy položek či obrázků) a stránky plné reklamy.

Samozřejmě, že description metatag není jen pro Google a o jeho jistém významu nepochybuji.

mirko
Zrovna copyright a podobné nemají význam. Nikdo je totiž jinak, než ve zdrojovém kódu, neuvidí. (Připomínám, že copyright nemá v našem právu žádný význam a autorské právo vzniká autorovi stránky automaticky a nelze se ho vzdát. Zobrazení či nezobrazení takové informace u díla na tom nic nemění. Můžeš tak dávat najevo, že si za svými právy stojíš.) Stránce těmito metatagy nijak nepomůžeš, ale určitě ti to nijak neuškodí.

<meta name=author content=Trejpa><meta name=copyright content=Trejpa>
má stejný význam, jako
<!-- Tuto stránku jsem vytvořil já, Trejpa. Celý její obsah je můj. -->
ninja
Profil
Trejpa: Ja to vidim obracene. IMHO Google pouzije meta description do snippetu v pripade, kdyz dobre odpovida zamereni stranky.

Vzhledem k tomu, ze v tomto tagu muzes zcela vedome ovlivnit vysledny text, teoreticky by mel byt lepsi nez nejaky kompilat kouksu textu, co Google sesbira na strance.

Idelani je samozrejme stav, kdy stranka je po obsahove strance velmi hodnotna a v meta description je vycuc (shrnuti, anotace) obsahu cele stranky.
mirko
Profil
Absolútne nemôžem povedať, že weby, čo mali metatagy sa umiestnili vyššie ako tie čo metatagy mali. Takže im veľkú dôležitosť nepripisujem. A čo sa týka niektorých metatagov ich význam je naozaj čisto informatívny pre toho, kto si ten kód pozerá. Je to skôr na autorovi akú možnosť zvolí.
Trejpa
Profil
ninja
[...] v tomto tagu muzes [...] ovlivnit vysledny text, teoreticky by mel byt lepsi nez nejaky kompilat kouksu textu [...] na strance.
Chybná úvaha. Vyhledávač je tím lepší, čím relevantnější výsledky vrátí uživateli. Pro uživatele jsou relevantními informacemi pouze ty, které se zobrazí ve stránce. V description můžeš napsat vynikající souhrn stejně jako podvrh. Za výsledky svého pozorování ohledně výpisu detailu vyhledávání Googlu si stojím. Související.

mirko
Přítomnost relevantního description či jeho nepřítomnost podle mě pořadí ve výsledcích nemůže ovlivnit, viz předchozí úvaha (a odkaz).
ninja
Profil
Trejpa: for je v tom ze Google pouzije description pouze v pripade, ze je relevatni k dane strance, ne kdyz je pouze plny klicovych slov ci bez vztahu k vlastnimu obsahu.

Je to asi zbytecna debata. Meta description proste ma obsahovat strucny popis obsahu cele stranky. Jestli jej nekdo pouzije nebo ne je vec jina. Rozhodne nicemu neuskodi


mirko: v razeni vysledku ti moc nepomuze (prakticky vubec), ale muze ti zvysit miru prokliku.
Trejpa
Profil
ninja
Google pouzije description pouze v pripade, ze je relevatni k dane strance
S tím souhlasím.
Z mého pozorování pouze vyplynulo, že pokud má Google na výběr, tak při výpisu dává přednost smysluplnému úryvku / úryvkům textu s hledaným slovem před obecným popisem z description, zejména je-li výskyt těchto slov v textu vyšší.

Rozhodne nicemu neuskodi
Samozřejmě. Otázkou je, zda výsledky negativně ovlivní v případě úmyslného mlžení. Ale tohle stejně vědět nemusím.

Vaše odpověď


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0