Autor Zpráva
Crixus
Profil
Ahoj, jsem začátečník a chtěl jsem si zkusit stránku pomocí html a css. Chtěl jsem zde využít příkaz iframe a celkem se dařilo. Takže k problému. Přiložim i obrázek pro jednodušší pochopení. Tak, mám stránku na které jsou tlačítka (gif s odkazem), když kliknu na jedno z tlačítek, otevře se mi stránka na kterou odkazuje v iframu který je pod tlačítky. Když kliknu na odkaz v tomto iframu, tak se mi otevře stránka na kterou odkazuje v jiném iframu pod tím prvním. Vše se mi otevírá v obou iframech tak jak má, až na dvě stránky. Ty stránky jsem nedělal já. Je možný, aby to bylo nějak blokované z jejich strany, že se to nadá otevřít v iframe? Mám v hlavičkách příkaz base target. Stránku jsem uploadnul na server, tak
zde je odkaz (stránka je zatim bez grafiky): Odkaz
a zde obrázek, jak by to mělo fungovat (narychlo v malování): Obrázek

Na té mé stránce... klikněte na tlačítko Crixus - dále na obrázek postavičky -> stránka se otevře správně v iframe
Na té mé stránce... klikněte na tlačítko Crixus - dále na obrázek třeba knihy -> stránka se otevře místo stávající a to je špatně

Předem děkuji za odpověď a případně za radu
Radek9
Profil
Prostě jim přiřaď target. Nic jeného mě nenapadá. To base ti asi nefunguje.
Crixus
Profil
Dal jsem target u každého odkazu a problém stejný... Odkaz na stránku MyBrute (ta postavička) stále funguje a odkaz na stránku valenth nebo pokeplushies (např. ta kniha) se opět otevře přes celé okno.

Náhodou neslyšel jsi, že by se to dalo nějak blokovat, aby nikdo neotevřel tvojí stránku v iframe?
Bubák
Profil
Náhodou neslyšel jsi, že by se to dalo nějak blokovat, aby nikdo neotevřel tvojí stránku v iframe?
Přesně tak, je tam tohle:
if (top != self) top.location.href = location.href;

Navíc prasácký script neumožňuje vrátit se v historii jednoduše třeba klepnutím na šipku zpět. Uvedený kód znemožní mít stránku ve FRAME, IFRAME, OBJECT.

Vylepšený kód je na http://teststranek.kvalitne.cz/ramy1/ - netrpí bumerangovým efektem.