Autor Zpráva
neználek
Profil *
Dobrý den,

1) V editoru svého blogu (bloguje.cz) mohu napsat znak "\" (obrácené lomítko), ale na stránce se již nezobrazí.
2) Nadpis (titulek) blogu mám ve fontu Comic Sans MS. Na jednom veřejném počítači se ale zobrazil v jiném písmu (asi Arial). Nadpis se tudíž rozměrově změnil a "uskočil", což nevypadá dobře.

Existují nějaké meta tagy, které by:
ad1) dokázaly "ošetřit" tyto znaky "\" podobně jako ty pro kódování češtiny?
ad2) dokázaly vnutit každému prohlížeči pouze jeden konkrétní font písma?

Omlouvám se, pokud uvažuji zcestně, jsem pouhý amatér.
Děkuji
Radek9
Profil
neználek:
dokázaly "ošetřit" tyto znaky "\" podobně jako ty pro kódování češtiny?
To by mělo fungovat i bez toho. S tímto jsem se ještě nesetkal.

dokázaly vnutit každému prohlížeči pouze jeden konkrétní font písma?
Můžeš si daný font nahrát na server a pomocí font-face ho definovat.

<ot>Comic Sans? Fuj!</ot>
Aleš Janda
Profil
1) S tím lomítkem to bude chyba bloguje.cz a nejlepší to bude nahlásit jako chybu (mimochodem, co se stane, když napíšeš ta lomítka dvě za sebou?)

2) Pomocí font-face ten font můžeš vnutit, funguje to nově i ve FF, nicméně asi bych to spíš nechal plavat.

A hlavně: Comic Sans MS je bez urážky ten nejhorší font, jakej sis mohl vybrat. Je kýčovitý a strašně ohraný. Je jen velmi málo případů, na které se tenhle typ fontu hodí, a ani na ty už bych ho nepoužil, protože je tak provařený, že prostě vypadá jako kýč všude. Před časem tu o tom proběhla diskuse, nemají ho rádi i jinde.
Bubák
Profil
Nadpis se tudíž rozměrově změnil a "uskočil", což nevypadá dobře.
Pokud nadpis uskakuje kvůli změně velikosti, tak něco děláš špatně.
neználek
Profil *
(mimochodem, co se stane, když napíšeš ta lomítka dvě za sebou?)

Wow! Dvě lomítka zabrala, děkuji. (Jak to?)

Pokud nadpis uskakuje kvůli změně velikosti, tak něco děláš špatně.