Autor Zpráva
Jared
Profil
Zdravím všechny, jen chci předem upozornit, že nejsem žádný odborník, jako většina tady, takže se to pokusím vysvětlit selským rozumem. Měla jsem IE7 teď upgrade na IE8, ale problém je stejný u obou, mám problém s načtením některých webstránek, jen se načítají a pokud si to otevřu přes proxify.com tak tam mi to sdělí, že prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je vypnutý, ale nevím, co, kde a jak, když v zabezpečení mám Aktivní sriptování povoleno, prostě ze dne na den dělá problémy. Mám ještě Mozillu, ale problém stejný, akorát v Mozilla jde nastavení přes about:config tam jsem měla jednu hodnotu jinou místo network.image......0 byla 1, teď jsem to přepsala na 0 , ale nic se nezlepšilo
Máte někdo zkušenosti, co by se s tím dalo dělat? Děkuju za rady
panther
Profil
Jared:
nemůže být problém na straně webové stránky?
Jared
Profil
no na straně webstránky právě problém není, to jsem ověřovala z compu od rodičů, tam jim to nabíhá v pohodě, je to fakt hodně divný a vrtám se v tom už poměrně dlouho a pořád nic
Davex
Profil
Pokud nefunguje Javascript v IE ani ve Firefoxu, tak by ho mohl blokovat firewall nebo antivir. Zkoušela si je dočasně vypnout?
Jared
Profil
aha, tak to zatím ne, kde to můžu zlikvidovat, v centru zabezpečení?
Davex
Profil
Nevím jaký firewall a antivir používáš. Podívej do jejich konfigurace, zda tam někde není zapnuto blokování skriptů. Můžeš ještě vyzkoušet Operu nebo Chrome, zda je tam stejný problém.
Bubák
Profil
Jared:
pokud si to otevřu přes proxify.com tak tam mi to sdělí, že prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je vypnutý
V nastavení proxy je nastavení blokování JS. Když jsem JS vypnul v prohlížeči, tak mi "to" nic nesdělilo.
Jared
Profil