Autor Zpráva
vetrnicek
Profil
Ahoj,

jsem totální laik, který se snaží tvořit vlastní web jen proto, že nemá čas ani prachy otravovat s tím někoho jiného. Nicméně, teď si nevím rady: Stránky se zobrazují totálně rozhozené v Exploreru. Mám tušení, že to může být nastavením radiusu (chtěl jsem mít zaoblené rohy), všude jinde mi to funguje (tedy, aspoň doufám). Ale může to být i něčím jiným, dlouho jsem to v Exploreru nesledoval...se## mě tenhle prohlížeč.

Jedná se o stránky zdenekvetrovec.cz

Až uvidíte ty kódy, tak se zhrozíte...učím se všechno metodou pokus-omyl.

Ale za každou vaší radu budu vděčný. Dík
Davex
Profil
V souboru style.css je chyba v barvě:
.zpet {
  …
  border-left:1px solid #ffff'99;
  …
}
vetrnicek
Profil
Davex:

Díky Davexi, chybu jsem opravil, ale stejně to pořád nefunguje. Ale jsem zase o krok blíž:-)
Davex
Profil
stejně to pořád nefunguje
V prohlížeči je potřeba znova načíst stránku pomocí klávesy F5 nebo Ctrl+F5.

Aby se vykreslila barva v hlavním bloku, tak by tam neměl být řádek:
div#pageFrame {
  …
  background-color: none;
  …
}

A kulaté rohy pomocí border-radius Explorer neumí. Měla by je umět příští verze IE9.
Bubák
Profil
background-color: none; je stejně nesmysl, když už, tak transparent, none je hodnota pro backgrond-image, ale normálně to nemá smysl, protože background, ani background-něco se nedědí.

Kulaté rohy pro Firefox a Chrome (přesněji prohlížeče na jádrech Gecko a WebKit) je třeba zapsat s wendor prefixem, příklad:
.oble-rohy {
	border-radius: 8px; /* Opera nemusí mít vendor prefix */
	-webkit-border-radius: 8px;
	-moz-border-radius: 8px;
	-ms-border-radius: 8px; /* nezávazný tip pro IE9, nepoužívám */
}

Netuším, zda zkušební verze IE9 už podporuje zaoblené rohy, ani jsem nekoukal na MSDN, zda pro IE9 bude třeba wendor prefix.
Navíc jsem si všimnul, kulatíš každý roh zvlášť a stejnou hodnotou, můžeš to zjednodušit, viz výše.